آماده باش مدیریت بحران در تهران

آماده باش مدیریت بحران در تهران

سیمارتیکل:

حامد یزدی سیمارتیکل روز چهارشنبه از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان تهران مبنی بر فعالیت 2 سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در استان تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: سامانه های مذکور از اواخر وقت فردا (پنجشنبه 26 بهمن) آغاز می شود. . ) و بامداد (30 بهمن دوشنبه)./ پایان می یابد.

وی با اشاره به فعال شدن سامانه های بارشی، مه و کولاک در استان تهران افزود: به همه شهروندان ساکن در آبعلی، پردیس، دماوند، شمیرانات، لواسان و میگون توصیه می شود از تردد وسایل نقلیه غیرضروری به ویژه از تردد در گردنه های برف گیر خودداری کنند. دید کاهش یافته و مه آلود است و در صورت نیاز حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید، به خصوص در جاده های کوهستانی، زیرا در صورت اخطار، احتمال اختلال در تردد و مسدود شدن برخی جاده ها وجود دارد. مسیرها و بهمن و ریزش سنگ وجود دارد. در این منطقه.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز نسبت به صعود به ارتفاعات هشدار داد و گفت: معابر آب گرفتگی و سطح رودخانه ها بالا می رود. به بازکردن پل ها، لایروبی کانال ها و پاکسازی آبراه ها توجه ویژه ای داشته باشید.

یزدی سیمارتیکل همچنین نسبت به کاهش قابل توجه دما هشدار داد و تاکید کرد: در خصوص تاسیسات و لوله های آبرسانی باید اقدامات لازم انجام شود و همچنین به مدیریت حامل های انرژی نیز توجه ویژه شود.

وی همچنین نسبت به خطرات سامانه های ثانویه و وزش باد شدید هشدار داد و گفت: در هنگام وزش باد شدید احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و آسیب به سازه های موقت و سست مانند داربست، بیلبوردهای پوشاننده گلخانه وجود دارد. خطر شکستن درختان کهنسال بله، توصیه اکید مدیریت بحران این است که از تقویت سازه های موقت و سست مانند داربست اطمینان حاصل شود و در این نقطه متوقف نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران استان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به اخطار هشدار به تمامی دستگاه های اجرایی و امدادی از همگان تقاضای تکمیل تجهیزات و تعمیرات اساسی داریم. جدا از نیروی انسانی، بهترین خدمات باید به مردم ارایه شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش مدیریت بحران در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش مدیریت بحران در تهران"، کلیک کنید.