آماده باش هلال احمر در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان/ادامه امدادرسانی تا پایداری شرایط

آماده باش هلال احمر در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان/ادامه امدادرسانی تا پایداری شرایط

رییس جمعیت هلال احمر از آمادگی امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: دستورات لازم برای اعزام بالگرد به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان صادر شده است.

به گزارش سیمارتیکل، پیرحسین کولیوند با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به وضعیت استان سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم های امدادی در شهرستان های «مکران» و «دشتیاری» استان سیستان و بلوچستان مستقر شده اند. پیگیر وضعیت امدادرسانی به سیل سیستان و بلوچستان بوده و دستورات لازم برای امدادرسانی صادر شده است.

رییس جمعیت هلال احمر ایران درباره نحوه امداد رسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: دستورات لازم برای اعزام بالگرد به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان صادر شده است. همچنین رییس سازمان امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام شده است.

وی با بیان اینکه خواستار ارسال کمک به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان شده ایم، افزود: از تمامی امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر خواسته ایم تا برای کمک رسانی تلاش کنند. مردم استان سیستان و بلوچستان دچار سیل شدند.

کولیوند ادامه داد: برخی از روستاها در محاصره آب بودند و نیاز به امداد رسانی داشتند. کمک مورد نیاز مردم در کانون توجه است. رییس سازمان امداد و نجات در مناطق دشتیاری و مکران حضور دارد و تا تثبیت وضعیت این مناطق در سیستان و بلوچستان حضور خواهد داشت.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش هلال احمر در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان/ادامه امدادرسانی تا پایداری شرایط" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش هلال احمر در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان/ادامه امدادرسانی تا پایداری شرایط"، کلیک کنید.