احداث 5000 واحد از طرح نهضت ملی شهرستان فسا آغاز شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

احداث 5000 واحد از طرح نهضت ملی شهرستان فسا آغاز شد - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل، محمودرضا طالبان ظهر بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم آغاز طرح نهضت ملی شهرستان فسا که با حضور استاندار فارس و دیگر مسوولان برگزار شد گفت: طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان آغاز شده و در حال اجرا و فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان ساخت: حدود 160 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن باید در 95 سایت و 2800 هکتار زمین ساخته شود که از این تعداد 115 هزار واحد در شهرهای شیراز مرودشت استهبان جهرم کازرون و فسا به دلیل کمبود زمین به شکل چهار طبقه ساخته خواهد شد.

طالبان ادامه داد: مابقی و 45 هزار واحد دیگر عمدتاً به شکل یک طبقه و بعضاً دو طبقه در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: در حال حاضر حدود 48 هزار واحد در مرحله اجرا یا اتمام فونداسیون قرار دارد و برای حدود 56 هزار واحد هم پروانه ساختمانی اخذ شده است.

محمودرضا طالبان گفت: در شهر فسا تعداد 20 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که 7337 نفر واجد شرایط شناخته شدند و 5612 نفر واریز وجه انجام داده اند.

وی اضافه کرد: تاکنون برای 11 هزار نفر در شهر فسا زمین تامین شده و برای 3700 واحد پروانه ساختمانی اخذ شده و زمینی به مساحت 74 هکتار نیز پیش از این پروژه در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته که همزمان عملیات آماده سازی و احداث واحدهای مسکونی در آن آغاز شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احداث 5000 واحد از طرح نهضت ملی شهرستان فسا آغاز شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احداث 5000 واحد از طرح نهضت ملی شهرستان فسا آغاز شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.