افزایش 3 برابری بودجه هلال احمر در دوسال اخیر/ توسعه درآمدهای پایدار از وظایف مهم خزانه داران

افزایش 3 برابری بودجه هلال احمر در دوسال اخیر/ توسعه درآمدهای پایدار از وظایف مهم خزانه داران

دبیرکل جمعیت هلال اهمه یکی از دغدغه های اصلی خزانه داران را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و گفت: اتمام پروژه های ناتمام یکی از اولویت هاست تا منابع هدر نرود و مردم بتوانند از تکمیل شده استفاده کنند. پروژه ها. پروژه

به گزارش سیمارتیکل، یعقوب سلیمانی، خزانه دار و ذیحساب سازمان های زیرمجموعه و هلال احمر استان ها، پاکیزگی را یکی از مهمترین ویژگی های مدیران حوزه مالی برشمرد و خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی و پاکیزگی لازمه توسعه تلقی می شود. در منطق قرآنی برای مسیولیت پذیری در امور مالی و خدمت به مردم، سه شرط علم، آگاهی، وفا و تعهد لازم است.

وی با اشاره به نقش خزانه داران در ایجاد درآمد پایدار افزود: خزانه داران باید برنامه مدونی برای ایجاد درآمد پایدار در بین جمعیت استان تهیه و هماهنگ کنند. پرداختن به منابع مختلف درآمدی جدید یکی از مهمترین وظایف خزانه داران است.

وی با تاکید بر اینکه خزانه داران نه تنها باید مدیریت هزینه ها باشند بلکه باید درآمدهای خود را نیز به درستی مدیریت کنند، افزود: باید شایستگی و قانون مداری در این امر حاکم باشد و این افراد با توجه به وضعیت جمعیت هلال احمر با انتخاب مناسب درآمد کسب کنند. . .

دبیرکل جمعیت هلال احمر رعایت کامل هزینه ها با بودجه مصوب و جلوگیری از انحراف منابع مالی از بودجه ابلاغی را یکی از وظایف خزانه دار می داند و می گوید: بودجه مصوب باید در حد مقتضی هزینه شود. به قانون چون انضباط مالی مهمترین چیز در سازمان هلال احمر است.

سلیمانی با اشاره به لزوم آموزش به خزانه داران برای افزایش دانش فردی آنها گفت: آموزش اگرچه در نگاه اول هزینه است، اما از نظر من سرمایه گذاری است و اگر به درستی انجام شود، آموزش می تواند منجر به بهره وری و درآمدزایی شود. یکی از ملزومات دستیابی به یک سازمان موفق. .

دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پرداخت به موقع مطالبات مردم در دستور کار خزانه داری قرار گیرد و با هماهنگی معاونت معاونت مطالبات و تعهدات در اسرع وقت انجام شود.

بر اساس گزارش پایگاه داده های جمعیت هلال احمر، سلیمانی به افزایش بودجه این نهاد مردمی در دو سال اخیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بودجه جمعیت هلال احمر در دو سال گذشته سه برابر شده است که نتیجه زحمات همه همکاران بویژه رییس جمعیت هلال احمر و دولت و شورای اسلامی.نمایندگان حمایت دارند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 3 برابری بودجه هلال احمر در دوسال اخیر/ توسعه درآمدهای پایدار از وظایف مهم خزانه داران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 3 برابری بودجه هلال احمر در دوسال اخیر/ توسعه درآمدهای پایدار از وظایف مهم خزانه داران"، کلیک کنید.