امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت

امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت

سیمارتیکل/کرمانشاه معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه گفت: امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت.

حجت الاسلام دکتر هادی صادقی، عصر امروز(14 خرداد) در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد النبی(ص) کرمانشاه، اظهار کرد: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی یک کار فوق العاده و فوق تصور تحلیل گران دنیا انجام داد و توانست اسلام را در دنیا مطرح کند.

وی با بیان اینکه امام(ره) تربیت شده مکتب معصومین(ع) بود، تاکید کرد: بزرگ ترین ویژگی شخصیتی امام (ره) این بود که خود را وقف مکتب توحید کرده بود.

معاون قوه قضاییه  با بیان اینکه رمز و راز موفقیت امام(ره) این بود که در مسیر خدا حرکت می کرد و این اصل را در تمام مسیر قیامش حفظ کرد، تصریح کرد: بر مبنای همین اصل امام(ره) توانست جنگ هشت ساله تحمیلی را مدیریت کند و به جایی برسیم که بعد از دوران جنگ تحمیلی نیز احدی جریت ندارد به خاک ایران اسلامی تعدی کند.

وی با بیان اینکه امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت، عنوان کرد: در سایه آموزش های امام(ره) امروز جوانان فلسطینی مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنند و امروز می بینیم که آزادگان دنیا فارغ از هر دین و مذهبی از دانشجویان مسلمان تا دانشگاه های آمریکا و اروپا برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند.

معاون توسعه و شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه  در ادامه اشاره ای هم به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری داشت و از کاندیداها خواست اخلاق سیاسی را رعایت کنند و به فکر تخریب یکدیگر نباشند.

وی تاکید کرد: انتظار می رود کاندیداها سبک و صیاق آیت الله رییسی را در کارزار انتخاباتی سرلوحه کار خود قرار دهند و هرکدامشان که رییس جمهور شدند، الگوی حکمرانی شهید جمهور را در اولویت کار خود قرار دهد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت"، کلیک کنید.