بارش برف و باران در شمال و غرب تهران/ پیش بینی وزش باد خیلی شدید

بارش برف و باران در شمال و غرب تهران/ پیش بینی وزش باد خیلی شدید

سیمارتیکل:

بر اساس نقشه پیش یابی و تحلیل الگوی همدید، امروز (17 بهمن ماه) با عبور موج ضعیف از استان، آسمان در برخی نقاط نیمه ابری تا ابری به ویژه در مناطق شمالی و غربی گاهی با بارش برف و باران پیش بینی می شود. وزش باد در اوج مه و آلودگی. بارش برف و گاهی کولاک پیش بینی می شود

همچنین وزش باد شدید تا بسیار شدید در استان به ویژه در نیمه جنوبی عصر امروز و در ارتفاعات تا ساعاتی از صبح فردا (29 بهمن) پیش بینی نمی شود.

از بعدازظهر چهارشنبه به تدریج محیطی پایدار بر روی استان مستقر می شود و تا روز شنبه (30 بهمن) هوای استان صاف تا کمی ابری در مناطق پرتردد و صنعتی با یخبندان تدریجی پیش بینی می شود. آلاینده ها و ظرف چند ساعت کاهش کیفیت هوا و گرد و غبار محلی. همچنین کاهش نسبی کمینه دما در امشب و افزایش نسبی دما از روز پنجشنبه (29 بهمن) در استان پیش بینی می شود.

آسمان تهران در روز چهارشنبه (18 بهمن ماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای 4 و حداکثر 12 درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (19 بهمن) مه محلی تا ساعاتی دیگر با حداقل کاهش می یابد. دمای 4 و حداکثر 13 درجه سانتیگراد گاهی باد می وزد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای 13- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش برف و باران در شمال و غرب تهران/ پیش بینی وزش باد خیلی شدید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش برف و باران در شمال و غرب تهران/ پیش بینی وزش باد خیلی شدید"، کلیک کنید.