تاکنون چند نفر در تصادفات نوروزی کشته شدند؟

تاکنون چند نفر در تصادفات نوروزی کشته شدند؟

سیمارتیکل:

سردار حسن مومنی با حضور در محل حادثه واژگونی اتوبوس در ماهوج مارودشات گفت: قابل ذکر است که بارها از هموطنان و رانندگان درخواست کرده ایم که در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند اما در اینجا پذیرفته نشده است. مهمتر از آن، ما به آنها هشدار دادیم، مسافران باید کمربند ایمنی ببندند.

وی همچنین گفت: اگر این مسافران عزیز از کمربند ایمنی استفاده می کردند این حادثه تلخ برایشان رخ نمی داد. یعنی تصادف به گونه ای بود که مسافران به دلیل نبستن کمربند به زیر اتوبوس پرتاب شدند.

رییس پلیس راه فرازه به رانندگان توصیه کرد قوانین رانندگی را رعایت کنند و ادامه می دهد: با توجه به شرایط جوی و شدت بارندگی در روزهای آینده از رانندگان خواست در انجام سفرها و رانندگی از عجله و عجله پرهیز کنند. با رفتار ترافیکی خوب و صبور باشید و نوروزی شاد را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورید.

مومنی گفت: متاسفانه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 373 نفر سوادشی در تصادفات در تمامی محورهای کشور جان خود را از دست داده اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این ایام 10 هزار و 500 نفر از شهروندان نیز مجروح شدند، گفت: این آمار احتمالاً تعداد کشته شدگان است و با توجه به اینکه حال برخی از مجروحان خوب نبوده و در بیمارستان بستری هستند، احتمالاً افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه این آمار واقعا نگران کننده است، گفت: حدود 15 درصد از این مصدومان فلج می شوند و امیدواریم رانندگان عزیز قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا بدون حادثه خاصی به محل سکونت خود برسند. چنین آمار تلخی نخواهد بود.

مومنی با اشاره به اینکه 30 درصد تصادفات واژگونی ناشی از تخطی از سرعت مطمینه و خستگی و خواب آلودگی است، به رانندگانی که قصد سفر دارند توصیه می کند: هر دو ساعت یکبار 15 تا 20 دقیقه استراحت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکنون چند نفر در تصادفات نوروزی کشته شدند؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکنون چند نفر در تصادفات نوروزی کشته شدند؟"، کلیک کنید.