تعقیب و گریز در 3 نقطه از پایتخت برای بازداشت 3 سارق

تعقیب و گریز در 3 نقطه از پایتخت برای بازداشت 3 سارق

رییس پلیس مقاومت تهران از دستگیری سه سارق در سیزده بدر امسال خبر داد.

به گزارش سیمارتیکل، سرهنگ علی قاسم پور در سیزدهمین روز از نوروز 1403 از دستگیری سه داکویت در پایتخت خبر داد و به تشریح جزییات این موارد پرداخت و گفت: در روز سیزدهم باسنت ماموران کلانتری 106 نامجو در حال گشت زنی در منطقه بودند. خیابان فتاحی تهران. مردی که قصد بازکردن درب یک دستگاه خودروی سواری مزدا را داشت با تخریب مواجه شد. ماموران برای بررسی موضوع به سراغ مرد رفتند، اما به محض مشاهده ماموران از خودروی پراید در حوالی پارک؛ از محل فرار کرد.

رییس پلیس مقاومت تهران ادامه می دهد: تعقیب و گریز متهم آغاز شد و متهم پس از کمی پیاده روی از خودرو پیاده شد و از دیوار کارگاه ساختمانی وارد منزل مسکونی شد.

قاسم پور به بازرسی متهم در منزل مسکونی با کمک اهالی ساختمان اشاره کرد و گفت: در تحقیقات اولیه هیچ ردی از متهم به دست نیامد تا اینکه ماموران متوجه شدند متهم از طریق راه آهن به پشت بام رفته است. پله ها. با ورود به ساختمان تخریب شد

وی با بیان اینکه در عملیات پلیسی سارق مهار و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به کلانتری به 20 فقره سرقت مانند خرابکاری اعتراف کرد.

سارق گوشی در حال دستگیری است

قاسم پور گفت: در همان روز تیم عملیاتی کلانتری 116 مولوی در حال گشت زنی در خیابان ری تهران بودند که متوجه سرقت گوشی تلفن همراه از عابر پیاده توسط موتورسوار شدند و بلافاصله ماموران پلیس آگاهی دستور ایست دادند. .

وی به فرار متهم از محل سرقت اشاره کرد و افزود: ماموران در جریان تعقیب و گریز و سپس انجام طرح مهار، موفق به توقف موتورسیکلت شده و در یک عملیات پلیسی سارق را دستگیر و گوشی مسروقه را از آنجا کشف کردند. در ادامه تحقیقات پس از دستگیری متهم، متهم به کلانتری منتقل و در بازجویی های مقدماتی به جرم سرقت گوشی تلفن همراه خود اعتراف کرد.

قاسم پور گفت: متهم سابقه دارد؛ وی در ادامه گفت: گوشی تلفن همراه با سیر مراحل قضایی به صاحب آن تحویل و متهم تحویل مراجع قضایی شد.

وی به شهروندان توصیه می کند: از صحبت طولانی مدت با تلفن همراه خودداری کنند و پس از مکالمه تلفنی، تلفن همراه را به کیف خود انتقال دهند و از نمایش آن خودداری کنند.

گوشی موبایل سارق در بزرگراه ستاری توقیف شد

قاسم پور از سارق سومی که امسال در سیجده بدر دستگیر شد نام می برد. وی گفت: تیم عملیاتی 138 جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه ستاری بودند که متوجه یک دستگاه موتورسیکلت NS مشکی رنگ پلاک مخدوش شدند که سرنشین ترکیه ای آن پیاده بود. در صورت مشکوک بودن، نظارت ویژه پلیس آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: موتورسوار ترک متوجه راننده یک خودروی سانتافه شد که در حال صحبت با تلفن بود. وی افزود: ماموران به محض وقوع این سرقت دستور ایست دادند و متهم با مشاهده ماموران پلیس در مجاورت، پیاده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شد.

رییس پلیس مقاومت تهران به فرار این موتورسوار اشاره کرد و ادامه داد: در عملیات پلیسی راکب ترک موتورسیکلت دستگیر و در تحقیقات تکمیلی از متهم یک گوشی تلفن همراه مسروقه و گاز اشک آور کشف شد. و متهم به سرقت گوشی تلفن همراه با کمک همدست خود اعتراف کرد.

قاسم پور گفت: متهم سابقه دارد؛ وی ادامه داد: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار گرفت و متهم برای اخذ دستور قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان به شهروندان هشدار داد: هنگام استفاده از تلفن همراه، شیشه های خودرو را پایین بیاورند و یا از هندزفری استفاده کنند تا احتمال سرقت وجود نداشته باشد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعقیب و گریز در 3 نقطه از پایتخت برای بازداشت 3 سارق" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعقیب و گریز در 3 نقطه از پایتخت برای بازداشت 3 سارق"، کلیک کنید.