جشنواره موسیقی فجر با 48 اجرا در کرمانشاه آغاز به کار کرد

جشنواره موسیقی فجر با 48 اجرا در کرمانشاه آغاز به کار کرد

پوریا جلالی در گفت وگو با خبرنگار سیمارتیکل کرمانشاه، اظهار کرد: بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر از امروز (25 بهمن ماه) آغاز شده است و به مدت سه روز تا 27 بهمن ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره جشنواره گروه های موسیقی از استان های کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان و ایلام حضور دارند که در بخش اصلی 48 اجرا خواهیم داشت و هنرمندان و گروه های موسیقی طی سه روز به اجرا خواهند پرداخت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره رقابتی نیست و همچنین حضور عموم در این جشنواره آزاد و رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره در محل تالار انتظار برگزار می شود، بخش اول اجراها هر روز از ساعت 14 تا 19 و بخش دوم از ساعت 19 تا 22 ادامه دارد.

وی عنوان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره در تالار انتظار کرمانشاه ساعت 21 روز جمعه (27 بهمن) برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جشنواره موسیقی فجر امسال علاوه بر بخش اصلی، یک بخش جنبی دارد که شامل موسیقی پاپ و مقامی است که قبل و بعد از بخش اصلی جشنواره برگزار می شود.

جلالی بیان کرد: بخش نخست جنبی این جشنواره موسیقی پاپ بود که با برگزاری کنسرت «حامی» طی روزهای 23 و 24 بهمن ماه در محل سینما آزادی برگزار شد و بخش دوم جنبی موسیقی مقامی است که با اجرای فرج علیپور، روز 28 بهمن در تالار انتظار برگزار می شود.

وی در پایان گفت: علاقمندان می توانند بلیط کنسرت فرج علیپور را از سایت www.iranconcert.com تهیه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره موسیقی فجر با 48 اجرا در کرمانشاه آغاز به کار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره موسیقی فجر با 48 اجرا در کرمانشاه آغاز به کار کرد"، کلیک کنید.