حجازی: صحبت از شرافت؟ نمی خواهند استقلال قهرمان شود

حجازی: صحبت از شرافت؟ نمی خواهند استقلال قهرمان شود

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ آتیلا حجازی در گفت وگو با سیمارتیکل، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند و تمام فکرشان متمرکز است. . در مورد آموزش ارتباط خوبی بین سرمربی، هییت مدیره و بازیکنان و کادر فنی وجود دارد و همه ما به دور از حاشیه کارمان را انجام می دهیم. هدف مجموعه موفقیت استقلال است و فرقی نمی کند در چه جایگاهی باشیم و روی حاشیه ها تمرکز نکنیم.

وی درباره گل هفته گذشته استقلال مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: همه از کرنر استقلال و اشتباه داور صحبت کردند. اعضای تیم فولاد خوزستان درباره این گوشه صحبت کردند و سپس گفتند که داریم درباره صحنه دیگری صحبت می کنیم. احمد النامه نام حمید بوهمدان را می آورد و می گوید از او پرسیدم گفت گوشه ای است. اینها مشکلات پیش پا افتاده در فوتبال است و نباید به آن پرداخت

نساجی مازندران و سرمربی تیم فوتبال پکان از یک بازی محترمانه در دیدار با استقلال صحبت کردند، مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: تا اینجا احترامی نیست؟ مربیان تیم هایی که با آنها بازی می کنیم از احترام صحبت می کنند اما چرا در بازی با پرسپولیس از احترام صحبت نکردند؟ احترام یک امر فطری است و نیازی به صحبت رسانه ای ندارد و غیر از این نباید باشد. چرا هیچکس از سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان، سعید دخی سرمربی شمس ازهر یا محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان در مورد احترام در بازی با پرسپولیس سوال نمی کند؟ چرا این مسایل فقط برای آزادی برجسته می شود؟

حجازی در پایان گفت: ذات فوتبال یک بازی محترمانه است اما چرا در این سه هفته از احترام صحبت می شود؟ وقتی مربیان از احترام صحبت می کنند انگار همه دنبال این هستند که استقلال قهرمان نشود.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حجازی: صحبت از شرافت؟ نمی خواهند استقلال قهرمان شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حجازی: صحبت از شرافت؟ نمی خواهند استقلال قهرمان شود"، کلیک کنید.