در سال جدید دلار 5000 تومان می شود

در سال جدید دلار 5000 تومان می شود

سیمارتیکل:

در ادامه مطلبی از علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره آغاز سال جدید و یاد و خاطره مرحوم ناصر حجازی را می خوانید:

انشاالله امسال بعد از سالها همراه خانواده در تهران خواهم بود و برنامه خاصی برای سفر ندارم.

خوشبختانه امسال بهار در فصل بهار است. همه ما به مهمانی خدا و مهمانی طبیعت می رویم که باید آن را به عنوان یک نشانه فرخنده در نظر گرفت زیرا زیبایی معنوی خاص خود را دارد.

من به شخصه ماهی سبز و قرمز را خیلی دوست دارم. همچنین چیدن سفره هفت سین حال و هوای خاص خود را دارد و ما هر سال این کار را انجام می دهیم.

دید و بازدیدهای نوروزی که اکثراً بعد از افطار امسال انجام می شود، هم ثواب دارد و هم شیرین.

فکر کنم 7 یا 8 سالم بود که رفتیم خونه پدربزرگم که مردی بسیار با تقوا و خوش تیپ بود. آن سال پدربزرگم یک سکه یک تومانی تقریباً 50 سال پیش به من داد و من هرگز این هدیه شیرین را فراموش نمی کنم.

عیدی که دیگر نمی توانیم کمتر از 500 هزار تومان یا یک میلیون تومان بدهیم، چون قهر می کنند (خنده).

من اول به مادرشوهرم عیدی می دهم و البته او مهربان است و همیشه به من عیدی می دهد. راستی من با این سن هنوز عیدی می گیرم که قطعا در نوع خودش شادی است و بسیار مبارک.

چون پدر و مادرم در شهر زندگی می کردند، حتی زمانی که آنها زنده بودند، اول به خانه مادرم رفتم و طبیعتاً امسال هم همین کار را خواهیم کرد.

در سال جدید {سیزده دروغ} بنویسید دلار 5 هزار تومان می شود!

خدا رحمت کند ناصر حجازی، اولین کسی بود که قبل از عید با من تماس گرفت و نوروز را به من تبریک گفت، چه زمانی که او سرمربی استقلال بود و با هم کار می کردیم، چه زمانی که او سرمربی استقلال نبود. و این برای من خیلی مهم بود

یادم هست وقتی مادرم فوت کرد، ناصرخان مریض بود، ایشان به من زنگ زد و گفت الان باید پیش تو می بودم، اما متاسفانه حالم اصلا خوب نیست و بیماری امنیتم را گرفته است.

این را هیچ جا نگفتم اما باور کنید ناصرخان پشت تلفن گریه کرد و گریه او را برای اولین بار در زندگی اش شنید. خیلی دوست داشت در تشییع جنازه مادر مرحومم شرکت کند، اما بیماری مانع از این کار شد و هر دو بسیار احساساتی شدیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در سال جدید دلار 5000 تومان می شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در سال جدید دلار 5000 تومان می شود"، کلیک کنید.