دستگیری بیش از 260 سارق منزل در سمنان/ کشف 33درصدی سرقت ها 

دستگیری بیش از 260 سارق منزل در سمنان/ کشف 33درصدی سرقت ها 

سیمارتیکل/ سمنان رییس پلیس کارآگاه استان سمنان از دستگیری 263 سارق و کشف 466 فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان از ابتدای سال جاری خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی هفتم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای مقابله با خطر سرقت و مبارزه با سارقان در این مدت موفق به دستگیری 263 سارق و کشف 466 فقره سرقت شدند.

سرهنگ گیلانی با اشاره به نقش محوری کارآگاهان در کشف سرقت، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 33 درصد سرقت های منازل کشف شده است.

وی ادامه داد: آمار سرقت منزل در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش دستگیری سارقان را در استان سمنان داشته ایم.

سرهنگ گیلانی از انهدام 13 باند سارقان حرفه ای منازل در استان در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به افزایش دستگیری سارقان حین سرقت از ابتدای سال تاکنون 24 درصد سرقت در استان کاهش یافته است. .

رییس پلیس آگاهی استان در پایان این دستاوردها را حاصل تلاش مستمر و تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی برشمرد و گفت: خدمت به مردم موهبتی الهی است و فرزندان منطقه قدردان این موهبت الهی پلیس آگاهی استان هستند. آنها می شناسند و مورد علاقه شهروندان هم استانی هستند، برای برقراری امنیت و رضایت لحظه ای درنگ نکنید.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری بیش از 260 سارق منزل در سمنان/ کشف 33درصدی سرقت ها " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری بیش از 260 سارق منزل در سمنان/ کشف 33درصدی سرقت ها "، کلیک کنید.