دستگیری سارقان میلیاردی در تبریز

دستگیری سارقان میلیاردی در تبریز

سیمارتیکل:

سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش آمار سرقت از منازل و ایجاد فضای ناامنی و نارضایتی در بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. بخش عملیات ویژه پلیس آگاهی.

وی با اشاره به اینکه سارقان از 2 پلاک جعلی برای ارتکاب جنایت استفاده کردند، افزود: با بررسی سرنخ های صحنه سرقت و انجام تحقیقات میدانی، اولین اقدام شناسایی پلاک اصلی خودرو بود. سارقان و پس از تحقیقات رد پای متهم را در یکی از استان های کشور شناسایی کردند.

سردار محمدی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه 2 سارق حرفه ای و سابقه دار منزل را در مخفیگاه خود دستگیر و مقدار زیادی اموال مسروقه را کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت 17 منزل اعتراف کرد، گفت: ارزش اموال مسروقه 110 میلیارد ریال برآورد شده و اموال مسروقه پس از شناسایی به مالباختگان تحویل داده می شود.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: با توجه به روزهای پایانی سال هنگام خروج از منزل تدابیر امنیتی و ضد سرقت را رعایت کنند.

سارق کابل برق در کلیبر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر از دستگیری دو سارق و رسیدگی به 6 فقره سرقت کابل برق خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت کابل های برق از سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات ویژه و استفاده از منابع خبری توانستند سارقان را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر کنند.

سرهنگ عبدی تصریح کرد: متهم در بازجویی به 6 فقره سرقت اعتراف کرد که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سیمارتیکل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان با بیان اینکه پلیس برای ارتقای امنیت و مبارزه با مجرمان و مجرمان به صورت شبانه روزی تلاش می کند، از مردم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از موارد مشکوک، هوشیار باشند. از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری سارقان میلیاردی در تبریز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری سارقان میلیاردی در تبریز"، کلیک کنید.