دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر

دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر

سیمارتیکل:

سرهنگ حکمت الله سوجای روز سه شنبه هشتم خرداد با اعلام این خبر گفت: اواخر سال 1401 زنی 39 ساله از بالکن سقوط کرد و مرگ مشکوک زنی 39 ساله در گرمدره گزارش شد. موضوع به پلیس آگاهی اعلام شد و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به تحقیقات مقدماتی و تحویل جسد به پزشکی قانونی برای بررسی علت مرگ، افزود: پس از تحویل جسد به پزشکی قانونی به نظر می رسد زن اقدام به خودکشی کرده است اما تحقیقات توسط کارآگاهان در محل به وضوح مشخص شد. مشخص شد که شب حادثه با همسر متوفی مشاجره و درگیری صورت گرفته است.» که با هماهنگی قضایی همسر متوفی توسط پلیس احضار شد، اما مدارک کافی جمع آوری نشد. تایید کنید که او در سال 1401 کشته و آزاد شده است.

رییس پلیس کارآگاه استان البرز گفت: ماموران پلیس آگاهی استان پس از حدود دو سال توانستند سرنخ هایی از قتل مرتکب شده توسط همسر متوفی به دست آورند و با هماهنگی مراجع قضایی این فرد را دستگیر و با ارایه مدارک اقدام کردند. او چاره ای جز اعتراف به قاتل نداشت. .

سرهنگ شجاعی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: فاصله بی گناه با قاتل لحظه از دست دادن عصبانیت و کنترل اعصاب است، بنابراین با تمرین روش های غلبه بر عصبانیت می توان حوادث تلخی را رقم زد. . چنین مقاومتی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاتل، دو سال بعد از قتل همسر"، کلیک کنید.