دشمن تمام ظرفیت خود را به کارگرفته تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند

دشمن تمام ظرفیت خود را به کارگرفته تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند

معاون هماهنگ کننده فراضا با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور گفت: امروز دشمنان از تمام توان خود برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات استفاده می کنند اما ما که میهمان هستیم همه را به حضور در انتخابات دعوت می کنیم.

به گزارش سیمارتیکل، سردار محمد شرفی در «شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و ترون ساینک» که در تالار کوثر ستاد فرماندهی کل نیروی انتظامی برگزار شد، به تیوری های مختلف اندیشمندان درباره ارکان قدرت در کشورها اشاره کرد. گفت: در میان همه عناصری که اکثر اندیشمندان برای قدرت مطرح کردند، به سه عنصر اساسی رسیدند که عبارتند از: «جمعیت جوان کشور شاداب، دانش آموز و مسیولیت پذیر در همه عرصه های زندگی»، «اقتدار رهبری» و «مدرک تحصیلی». «از سرزمینی که در آن زندگی می کنند. تسلط بر همه منابع و ذخایر آن».

وی در ادامه افزود: امروز به وجود جوانان ارزشمند، خلاق و مسیولیت پذیر شما که دارای مهارت های گوناگون هستند افتخار می کنیم و به راستی شما را یکی از مولفه های اصلی اقتدار کشور می دانیم.

معاون هماهنگ کننده فرزا معاون هماهنگ کننده گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم رکن اصلی حکومت هستند: نمونه آن اعتراض میلیونی مردم در 22 بهمن است. چهره و همچنین در خیانت اخیر مردم به صحنه آمدند و با این خیانت مواجه شدند. بنابراین مولفه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر جوانان پرانرژی این کشور است.

شرفی ادامه داد: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر جوان امام حسین (ع) در سال 88 به همت نیروی انتظامی طراحی و به ستاد کل پیشنهاد شد. نیروهای مسلح که این روز را به نام جشنواره سرباز جوان نامگذاری کرده ایم. آنچه که توافق شد و اکنون در کل نیروهای مسلح اجرا می شود، در فراجه این جشنواره را در سه سطح شهرستان، استان و امروز در سطح سازمانی جشن می گیریم و حاصل آن بهترین نفرات هستند که در بین 80 هزار نفری که ثبت نام کردند و قضاوت کردند و در حال حاضر در این گروه هستند. این طرح ادامه خواهد داشت و برترین های این تیم در جشنواره نیروهای مسلح که با حضور ارتش، سپاه و وزارت دفاع برگزار می شود، داوری و انتخاب و از تعدادی از آنها تجلیل خواهد شد.

وی بر اهمیت انتخابات تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان از تمام توان خود برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات استفاده می کنند اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هرکسی باید مخاطب داشته باشد دیگران را به حضور در انتخابات دعوت کنید. در همین راستا از شما و همه شنوندگان دعوت می کنیم در نظرسنجی شرکت کنید.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دشمن تمام ظرفیت خود را به کارگرفته تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دشمن تمام ظرفیت خود را به کارگرفته تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند"، کلیک کنید.