راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی

راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی

سیمارتیکل/ آذربایجان شرقی مدافع تراکتورسازی می گوید این تیم برای قهرمانی باید 6 بازی امتیازی کسب کند.

دو تیم تراکتورسازی خوزستان و استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری شاگردان خمس 2 به پایان رسید. 0

به گزارش سیمارتیکل، سیامک نعمتی پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی فوق العاده بود و مهم کسب سه امتیاز بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که توانستیم به گل تبدیل کنیم.

آیا او در پاسخ به سوال داور را هل داد؟ وی گفت: در پایان بازی اتفاقی افتاد که فکر می کنم کمک داور را عصبی کرد. دستم را روی داور گذاشتم تا وارد شوم، چون تیم در پایان تحت فشار بود. انگشتم خونریزی زیادی نداشت و به همین دلیل به داور گفتم مشکلی نیست و اجازه داد به داخل زمین بروم اما او اجازه نداد. حتی یک دقیقه هم نگذاشت وارد زمین شوم و تیم تحت فشار بود و می خواستم وارد زمین شوم. به همین دلیل دستم را روی داور گذاشتم.

نعمتی افزود: حتی نمی دانستم کارت زرد اول را گرفتم و مدام از داور می پرسیدم که کجا به من کارت داده است. هنوز صحنه ای که اولین کارت زرد را گرفتم ندیده ام. بدون اینکه کارت را جلوی خودم بگذارم، به نظرم فراتر از آن می آمد. من هم یادم نیست قصد من بی احترامی به داوران نبود اما خود داور چهارم بازیکن را تحریک کرد. بالاخره ضربان قلب ما بالاست. زیاد زور نزدم و فقط دستم را روی سینه اش گذاشتم.

وی درباره عصبانیت خمس از این حادثه گفت: در آن صحنه و در آن دقیقه همه بازیکنان و اعضای تیم تحت فشار هستند اما الان صحبت کردیم و همه چیز خوب است. من از خودم عذرخواهی کردم و مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم. انشاالله در بازی بعدی بچه ها با تلاش یکدیگر سه امتیاز را کسب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مکان برای قهرمانی این تیم آماده است؟ وی گفت: من در ابتدای فصل گفتم این تیم نیاز به زمان دارد اما گذشت زمان نشان داد که استعدادهای زیادی در تیم خود داریم. ما بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم. ما مدیریت خوب و مالک خوبی داریم که همه چیز را برای تیم فراهم می کند و شرایط عالی است. ما فقط 6 امتیاز داریم تا بازی را به نفع خود تمام کنیم. اگر این اتفاق بیفتد مطمین باشید تراکتور در این فصل قهرمان می شود.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا او هم مثل هواداران از باخت مقابل رقبا ناراحت است؟ وی گفت: ما هم دوست داریم بازی ها را ببریم اما متاسفانه قرعه کمی ضعیف بود. نباید در ابتدای فصل مقابل این تیم قدرتمند بازی می کردیم. اگر در نیم فصل بازی می کردیم، برایمان راحت تر بود. الان بازی با سپاهان و استقلال شرایط بهتری دارد و مطمین باشید تمام تلاشمان را می کنیم تا 6 امتیاز را بگیریم اما حالا بازی های بعدی ما مهمتر است و الان رفسنجان انشاالله.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راز قهرمانی تراکتور از زبان سیامک نعمتی"، کلیک کنید.