شناسایی یک شرکت هرمی در کرج/ 12 نفر دستگیر شدند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

شناسایی یک شرکت هرمی در کرج/ 12 نفر دستگیر شدند - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی با ترفند جذب در یک شرکت پتروشیمی در شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه پس از اقدامات پلیسی، صحت موضوع محرز و ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، ادامه داد: پلیس 12 نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کرد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و تعدادی گوشی تلفن همراه از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه معمولاً سرگروه های شرکت های هرمی با وعده های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه ها اقدام می کنند، افزود: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد است و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می طلبد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی یک شرکت هرمی در کرج/ 12 نفر دستگیر شدند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی یک شرکت هرمی در کرج/ 12 نفر دستگیر شدند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.