عذرخواهی فدراسیون فوتبال از مردم و جامعه فوتبال – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

عذرخواهی فدراسیون فوتبال از مردم و جامعه فوتبال - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، فدراسیون فوتبال ایران پیامی را خطاب به مردم، مسیولان، پیشکسوتان و رسانه ها صادر کرد.

پیام فدراسیون فوتبال ایران به شرح زیر است:

وحی بر پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) نازل شد و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت، شبی که بخت و اقبال با همه تلاش ها و شوق ها در کنار تیم ملی قرار نگرفت. فرزندان ملت ایران در تیم ملی کاری را که باید انجام ندادند، از هواداران وفادار تیم ملی و مردم ایران که نتوانستیم به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم عذرخواهی می کنیم. .

آنچه از این مسابقات برای همیشه به یادگار خواهد ماند تصویری زیبا از همدلی و رفاقت مردم ایران با تیم ملی بود. تصویری که بی شک برای همیشه در حافظه تاریخی ما حک خواهد شد.
اکنون که رقابت های جام ملت های آسیا در قطر برای تیم ملی ایران به پایان رسیده است، تلاش جدیدی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آغاز می شود و با قدرتی مضاعف در دیدارهای پیش رو ظاهر می شود.
در این زمینه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، ریاست محترم شورای اسلامی، ریاست محترم قوه قضاییه، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده محترم نیروی انتظامی جایگاه دارند. قدردان پیام ها و حمایت های مستمر شما برای تشویق اعضای تیم ملی، وزیر محترم ورزش و جوانان و تمامی مدیران و مسیولان وزارت هستیم.
از زحمات اصحاب رسانه، خبرنگاران، خبرنگاران و عکاسان پرتلاشی که اخبار تیم ملی را به بهترین شکل پوشش داده و نقش مهمی در این اتحاد بی نظیر ایفا کردند، تشکر ویژه داریم.

همچنین درود بر پیشکسوتان ارزشمند فوتبال کشور که در این مسابقات تلاش های وصف ناشدنی برای حمایت از تیم ملی کشور انجام دادند.

در پایان از تک تک افتخار آفرینان بابت حمایت شما و دعای خیر برای فرزندانتان کمال تشکر را داریم.

ما هنوز بر سر قولمان هستیم. تا آخر عمر برای ایران.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عذرخواهی فدراسیون فوتبال از مردم و جامعه فوتبال – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عذرخواهی فدراسیون فوتبال از مردم و جامعه فوتبال – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.