عکس | کتک کاری در اردوی کره جنوبی؛ سون با ستاره پاریس دست به یقه شد!

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ روزنامه سان شب گذشته گزارشی تکان دهنده از درگیری سون هیونگ مین و لی کانگ این در شام مشترک قبل از بازی با اردن منتشر کرد، حالا جزییات بیشتری از این اتفاق عجیب در سایت یونهاپ فاش شده است.

به گزارش SportsThree، همه چیز به شب قبل از بازی با جردن و جایی که بازیکنان دور یک میز برای یک شام مشترک جمع شده بودند، برمی گردد. این رویداد معمولاً جایی است که اعضای تیم برای جلسه فردا جمع می شوند، اما چند بازیکن تیم قبل از رفتن به قسمت دیگری از هتل برای تنیس روی میز شام زودهنگام می خورند.

لی کانگ این (PSG)، سیول یونگ وو (ولسان) و یونگ وو یونگ (اشتوتگارت)، سه بازیکنی که به سرعت شام خود را خوردند و به جای دیگری رفتند. با وجود این، افرادی که بعداً آمدند، هنوز شام را شروع نکرده بودند. به نظر می رسد قرار شد سرمربی تیم در پایان مراسم شام سخنرانی کند و به اعضای تیم انگیزه دهد.

بنابراین وقتی سون هیونگ مین صدای هیاهوی بازیکنان جوان را در پشت میز پینگ پنگ شنید، عصبانی شد و از کاپیتان خواست تا آنها را متوقف کند.

وقتی سون سعی کرد با حرکات کلامی جلوی آنها را بگیرد، بازیکنان جوان به حرف او گوش نکردند و حتی لی کانگ این با سون هیونگ مین دعوا کرد. او سعی کرد با مشت به صورت کاپیتان کره بکوبد، اما سان با دست مانع ضربه شد و دست لی با دست او برخورد کرد و انگشتش شکست.

تصویر | ضرب و شتم در اردوگاه های کره جنوبی؛ سون با ستاره پاریس ازدواج کرد!

در حالی که سایر بازیکنان سعی داشتند سون و لی کانگ را از هم جدا کنند، زمانی که کاپیتان کره انگشت خود را از دست داد، اوضاع پیچیده شد.

پس از آن گزارش شد که بازیکنان بزرگسال به سراغ کلینزمن رفتند و خواستار کنار گذاشتن لی کانگ این در بازی مقابل اردن شدند. اما سرمربی آلمانی به این درخواست بازیکنان باتجربه توجهی نکرد.

به نظر می رسد کلینزمن علاقه خاصی به لی کانگ این دارد و در این مورد طرف خود را بین سون هیونگ مین و لی کانگ این قرار داد. شاید یکی از دلایل آن عملکرد خیره کننده لی کانگ این در اولین بازی مربیگری کلینزمن باشد که به نحوی از اخراج او جلوگیری کرد.

خبرگزاری دولتی کره مدعی شد: “از نیمه دوم سال گذشته، درگیری بین بازیکنان ارشدی مانند لی کانگ این و سون هیونگ مین عمیق تر شده است. در همین حال، به نظر می رسد “حادثه پینگ پنگ” احساسات این افراد را منفجر کرده است. دو بازیکن.”

افشای این درگیری بازخوانی سخنان سون هیونگ مین را پس از بازی اردن مهم می کند: “فکر می کنم باید به این فکر کنم که آیا می توانم در آینده برای تیم ملی بازی کنم؟” و چون ممکن است مربی دیگر به من یا من فکر نکند [به بازی در تیم ملی] من فکر نمی کنم.» البته کلینزمن گفت خبرنگاران نباید حرف های سون را جدی بگیرند.

با این حال به نظر می رسد درگیری درون تیم ملی فقط بین لی کانگ این و سون هیونگ مین نبوده است. طبق گزارش خبرنگاران کره ای، بازیکنان در چند رده سنی حضور داشتند و به خصوص در تمرینات گرم کننده، کار خود را به صورت گروهی دنبال می کردند و اعضای گروه همیشه ثابت بودند.

بازیکنان جوانی مانند لی کانگ این، سیول یونگ وو، جونگ وو یونگ، اوه هیون گیو، کیم جی سو با هم بودند و سون هیونگ مین، کیم جین سو، کیم یونگ کوان، لی ار بازیکنان ارشد مانند همانطور که جایه سون و هوانگ هی چان، معروف به گروه 1996، با هم کار می کنند، مشخص می شود که شکاف عمیقی شکل گرفته است.

اما این تقسیم بندی تنها بر اساس سن نیست، بلکه بر اساس محل بازی آنها نیز هست. بازیکنان لیگ K احساس تبعیض می کنند و ادعا می کنند که لژیونرها را تحقیر می کنند.

در جریان تمرین قبل از بازی، خبرنگاران صحنه ای را شکار کردند که در آن مهاجم لژیونر پشت یک مرکز درگیر ناراضی شد و با ضربه محکم به توپ خشم خود را از بین برد.

بازیکنان اروپایی مانند سون هیونگ مین، کیم مین جایه، هوانگ هی چان و لی کانگ این پس از بازی خارج از خانه مقابل چین در دور دوم مقدماتی جام جهانی آمریکای شمالی و آسیای مرکزی در نوامبر 2026، بازگشتند. . با کرایه هواپیمای چارتر با هزینه شخصی خود به کره سفر کنید تا به زودی به کره برگردید.

اگرچه این موضوع مورد تایید کلینزمن و فدراسیون قرار گرفت اما باعث ناراحتی بازیکنان کی لیگ شد و آنها از این تصمیم بسیار ناراحت شدند.

به نظر می رسد فدراسیون کره امیدوار بود از توانایی های رهبری و سازمانی کلینزمن برای مدیریت ستارگان کره ای استفاده کند اما این اتفاق نیفتاد و اکنون در عرض 24 ساعت از رسیدگی به عملکرد کلینزمن، انتشار این گزارش چهره وی را به شدت مخدوش کرده است. .

یونهاپ نیوز، منتقد شماره یک یورگن کلینزمن نوشت: جدایی بین فوتبال کره و مربی کلینزمن، چه از طریق استعفا یا اخراج، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما تصمیم برای اخراج 100 میلیارد غرامت ممکن است خاموش باشد، باید 24 ساعت دیگر صبر کنیم.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | کتک کاری در اردوی کره جنوبی؛ سون با ستاره پاریس دست به یقه شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | کتک کاری در اردوی کره جنوبی؛ سون با ستاره پاریس دست به یقه شد!"، کلیک کنید.