فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی گردد؟

فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی گردد؟

سیمارتیکل:

پس از جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال اتحاد کلبا، شایعات زیادی درباره آینده سرمربی سابق استقلال به گوش می رسد. ابتدا خبر حضور احتمالی او در تیم المپیک امارات منتشر شد و منشا این خبر انتشار خبری درباره مجیدی بود که لباسی با آرم فدراسیون امارات به تن داشت.

بعدها مشخص شد که این عکس مربوط به یک جلسه مربیگری بوده و ربطی به حضور مجیدی در تیم المپیک امارات ندارد. سپس خبر حضور احتمالی فرهاد در یکی از تیم های اماراتی منتشر شد، آن هم در شرایطی که مدیر برنامه های او اعلام کرد مجیدی به زودی می تواند هدایت یک تیم اماراتی را بر عهده بگیرد.

در روزهای اخیر و پس از جدایی پاکو خمس از تراکتورسازی، شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی تبریزی یکی از گزینه های هدایت این تیم است، مطرح شد. حتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتورسازی شب گذشته در گفتگو با برنامه شب های فوتبال در پاسخ به این سوال مجری مبنی بر اینکه مجیدی یکی از گزینه های جایگزین خمس است، این موضوع را تکذیب نکرد.

اما اکنون پیگیری ها نشان می دهد مجیدی همه پیشنهادات تیم های لیگ برتری را رد کرده است. مدیر برنامه های سرمربی سابق اتحاد کولبا گفت: فرهاد در مقطع فعلی تمایلی به بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد و شایعات بی اساس است.

در نتیجه به نظر می رسد دوران مربیگری مجیدی در خارج از کشور همچنان شاهد باشیم. این احتمال وجود دارد که سرمربی سابق استقلال منتظر پیشنهادات لیگ امارات برای فصل آینده باشد تا شانس خود را در تیمی جدید امتحان کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی گردد؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی گردد؟"، کلیک کنید.