فیلم| سارق «بانک شهر» خیابان مولوی دستگیر شد

فیلم| سارق «بانک شهر» خیابان مولوی دستگیر شد

سیمارتیکل:

سردار علی ولی پور گودرجی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در تاریخ 19 اسفندماه سال جاری در ساعت 11:30 طی اطلاعیه مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از بانک شهر، موضوع در اختیار آگاهی مولوی قرار گرفت. شعبه، ریاست سرکوب سرقت به عنوان مسلح ذکر شده است

وی در ادامه گفت: پس از گزارش سرقت مسلحانه، کارآگاهان لشکر یک راهی محل سرقت شدند و در بررسی های مقدماتی و میدانی مشخص شد مرد جوانی با قبضه سلاح به کمر وارد بانک شده است. و با تهدید به سرقت 29 میلیون تومان وجه نقد که برای ایجاد رعب و وحشت متواری شد، تیراندازی هوایی کرد و متواری شد.»

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بلافاصله کارآگاهان با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سارق مسلح را شناسایی و مشخص شد بهزاد که حدوداً 37 سال سن دارد یکی از این مجرمان سابقه دار بوده است. “

ولی پور گودرجی گفت: در گام بعدی کارآگاهان با جمع آوری اطلاعات واصله و هماهنگی با مقام قضایی، چهارشنبه 24 اسفندماه طی یک عملیات ضربتی و پلیسی در منطقه میدان محمدی، سارق مسلح جوان را دستگیر کردند.

وی گفت: سارق مسلح در تحقیقات انجام شده ابتدا به سرقت اعتراف کرد و گفت: اسلحه در اختیار یکی از دوستانم به نام مهرداد بوده که بلافاصله دستگیر و اسلحه به همراه 17 فشنگ کشف و ضبط شد.

سردار علی ولی پور گدرجی در پایان گفت: متهمان با اعتراف به جرم با دستورات قانونی برای تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان شعبه یکم قرار گرفتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم| سارق «بانک شهر» خیابان مولوی دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم| سارق «بانک شهر» خیابان مولوی دستگیر شد"، کلیک کنید.