قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل

قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل

سیمارتیکل/ سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتل که مردی را با ضربات چاقو به شهادت رساند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا شاینی شامگاه 27 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: در پی درگیری گروهی شب گذشته چهار نفر که در خیابان فردوسی این شهر مستقر بودند، 2 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری یک مرد جوان 27 ساله را با چاقو از ناحیه گردن مجروح کرد که در پی آن ماموران پلیس یگان امدادی به سرعت در محل حاضر شدند.

سرهنگ شینی با بیان اینکه ماموران یگان امداد در جریان این عملیات ضربتی به درگیری پایان دادند، افزود: مصدوم به سرعت به بیمارستان منتقل و عاملان درگیری دستگیر و به کلانتری 11 آزادی منتقل شدند.

این افسر پلیس گفت: متاسفانه مصدوم حادثه به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اعتراف به قتل به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی قاتل 27 ساله و دارای سابقه شرارت را تحویل گرفتند. صلاحیت رسیدگی قضایی.

این افسر انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مشروب خواری و درگیری جزو خط قرمز پلیس است و برخورد با مخلان نظم و امنیت از دستور کار ویژه این فرماندهی است و از خانواده های عزیز درخواست می شود حساسیت بیشتری داشته باشند. برای کنترل فرزندانشان

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل در درگیری دسته جمعی اوباش در شاهرود/ دستگیری قاتل"، کلیک کنید.