قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان

قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان

سیمارتیکل/ سمنان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تعداد مصدومان تصادفات روز چهارشنبه سال گذشته در حوزه علوم پزشکی استان سمنان به 17 نفر رسید.

در شامگاه 31 اسفند پژمان کاریان از اسفند 1402 تاکنون 17 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در 6 شهر زیر مجموعه این دانشگاه مجروح شدند: 14 نفر در گرمسار، یک نفر در آرادان و دو نفر در سمنان.

وی ادامه داد: متاسفانه در بین این 15 نفر از امشب و در یک مورد پسری 13 ساله در گرمسار از ناحیه مچ به شدت مجروح و برای ادامه درمان به تهران منتقل شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: در یک مورد موتور سواری که دچار سانحه شده بود از ناحیه بازو دچار جراحت شدید شده و در بیمارستان معتمدی تحت مداوا قرار دارد. به طور متوسط

مدیریت حوادث و بلایا دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تشریح تاثیر مخرب انفجار ناشی از مواد محترقه، گفت: تمامی بیمارستان ها، مراکز درمانی و مصدومان حوادث و سوختگی استان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان در فوریت های پزشکی آمادگی کامل داشتند. تصادف چهارشنبه آخر سال.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطع عضو پسر 13 ساله و مصدومیت 17 نفر در چهارشنبه سوری استان سمنان"، کلیک کنید.