قول جذابیت دربی را نمی دهیم/ شاید اختلافات ساختگی باشد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

قول جذابیت دربی را نمی دهیم/ شاید اختلافات ساختگی باشد - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس از هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد اما به دلیل حساسیت و سنتش در یک نگاه دیده می شود. . به طور خاص دور از حاشیه نخواهد بود، این بازی با حاشیه های موجود جذاب بوده و هست، اما تمرکز ما این است که از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و بتوانیم این بازی را با برد به پایان برسانیم.

وی در نشست خبری درباره غیبت جاوید نکونام گفت: من به اندازه شما اطلاعی ندارم و مطمین باشید اگر در جریان بودم حتما به شما اطلاع می دادم.

سرمربی استقلال در خصوص غیبت مشاریپوف در تمرینات استقلال در دو سه روز گذشته گفت: مشکلات همیشه وجود دارد اما استقلال ثابت بازی می کند. مشکلات بیشتر برای خارجی هایی است که شرایط متفاوتی دارند، با مدیر برنامه های او صحبت کردیم، مشکلات حل شد و حالا او کاملا آماده است تا در دربی به استقلال کمک کند.

هاشمی نسب استقلال درباره فضای آماده سازی برای دربی گفت: اگر بحث شما فنی است، 15 هفته نشان می دهد که از نظر فنی آماده هستیم، تلاش می کنیم بازیکنان را از همه لحاظ به آمادگی کامل برسانیم تا برای این مبارزه سخت آماده شویم.

وی درباره رقیب سنتی خود گفت: رقیب ما نیز برای پیروزی در این مسابقه تلاش می کند، شناخت کافی از این تیم داریم، نقاط ضعف و قوت این تیم را می شناسیم و آن را به بازیکنان منتقل کرده ایم و هدف ما این است که در در پایان این بازی سه امتیاز را می گیریم و هواداران را راضی خواهم کرد.

سرمربی استقلال درباره مشکلات به وجود آمده برای تیم و تفاوت سرمربی و مدیرعامل گفت: از کجا می دانید که اختلاف نظر شدیدی با هم دارند؟ در تمرین برای همه غریبه بودم و مجبور بودم. مشکل خانواده ام را برای همه توضیح دهم. من فرق مدیرعامل و سرمربی و پشت صحنه را نمی دانم و مشکل مالی هم با استقلال ندارم و نخواهم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که در غیاب مصدومیت و غیبت یمگا پنالتی زن اول استقلال را چه کسی خواهد گرفت، گفت: با توجه به اینکه گلسیانی هم در پرسپولیس مصدوم شد و نه یمگا، از داور می خواهیم پنالتی نگیرد (با لبخند). اما هر بازیکنی که اعتماد به نفس بازی داشته باشد و بتواند پشت توپ بایستد، ضربه پنالتی را می زند، هرچند حردانی پنالتی را مقابل مس رفسنجان از دست داد، اما اگر دوباره بخواهد پنالتی را بزند، اشکالی ندارد و او می تواند این کار مهم را انجام دهد.

هاشمی نسب در پاسخ به این سوال که آیا این دربی مثل دربی های قبلی خسته کننده خواهد بود، گفت: همه قبل از دربی قول می دهند اما من به شما قول می دهم که دربی جذاب نخواهد بود. جذاب

وی در پاسخ به این سوال که برای گلزنی در دربی چه چیزی لازم است، گفت: باید گل بزنی تا بفهمی انفجار در ورزشگاه چقدر لذت بخش است. در دربی گل زدم و این همیشه برایم جالب بود. (در این لحظه خبرنگاران اصرار داشتند که 4 بار با پیراهن پرسپولیس دروازه استقلال را باز کردی، مهدی هاشمی نسب اصرار داشت که من فقط یک بار در دربی گل زدم و چیز دیگری به ذهنم نمی رسد)

وی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه استقلال مقابل پرسپولیس دفاع خواهد کرد، گفت: آیا استقلال دفاع بازی خواهد کرد؟ شما بازی خارج از خانه در نیمه دوم را ذکر می کنید و آن را تماشا می کنید، سپس جواب می گیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قول جذابیت دربی را نمی دهیم/ شاید اختلافات ساختگی باشد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قول جذابیت دربی را نمی دهیم/ شاید اختلافات ساختگی باشد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.