مرگ نوزاد 7 ماهه در سانحه جاده ای آدینه استان سمنان

سیمارتیکل/ سمنان رییس ستاد ناروجی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: متاسفانه بامداد 12 فروردین ماه یک نوزاد دختر 7 ماهه در بیمارستان بر اثر تصادف پراید با ام وی ام جان باخت.

کارن یحیایی رییس ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان 12 فروردین ماه با اعلام این خبر گفت: این سانحه حوالی ساعت 6:30 صبح امروز در محور گادسر – آرادان رخ داد و اورژانس هوایی و 8 نفر سرنشین شدند. مجروح. 3 آمبولانس 115 و 1 آمبولانس. آمبولانس هلال احمر آنها را به بیمارستان های کوثر و معتمدی منتقل کرد.

یحیایی گفت: متاسفانه یک نوزاد دختر 7 ماهه به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد و برای سایر مصدومان نیز مراقبت های پزشکی در حال انجام است.

مسیول ستاد نوروزی دانشگاه در ادامه گفت: دو خانم مصدوم با آمبولانس هوایی به بیمارستان کوثر و سایر مصدومان به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

یک کودک 7 ماهه در سانحه رانندگی در آدینه استان سمنان جان باخت

تخلیه مجروحان از محور آرادان توسط پایگاه هوایی سمنان

تصادف پراید و 2 پژو پرس در محور سمنان به دامگان 11 مصدوم

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در پی تصادف یک دستگاه پراید با دو خودرو پژو پرس، 11 مصدوم به بیمارستانی در استان دامغان منتقل شدند.

پژمان کاریان گفت: ساعت 12:07 در پی تماس با مرکز ارتباطات، راهنمایی و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان سمنان، محور دامغان و دامغان در 8 کیلومتری محور قرار دارد. محاصره شد و بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاه های اورژانس سیدالشهدا(ع)، ولی عصر(عج)، اورژانس پیش بیمارستانی شهید چراغیان و سیدآباد به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: 11 مصدوم با آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان های استان دامگان منتقل شدند و 6 مصدوم نیز به دلیل حال عمومی حاضر به انتقال نشدند. پس از انجام مراحل قانونی لازم به صورت سرپایی مداوا شدند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ نوزاد 7 ماهه در سانحه جاده ای آدینه استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ نوزاد 7 ماهه در سانحه جاده ای آدینه استان سمنان"، کلیک کنید.