مرگ یک تن درپی سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط جرثقیل در محل حفاری در محله زعفرانیه و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سیمارتیکل. وی در تشریح این خبر گفت: ساعت 1:32 بامداد امروز حادثه سقوط جرثقیل به محل حفاری در محله زعفرانیه خیابان نیاززاده به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد. سپس ستاد فرماندهی آتش نشانی دو ایستگاه را با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: محل حادثه زمینی گودبرداری شده به عمق بیش از 30 متر بود که دو بیل مکانیکی زیر آن مشغول به کار بودند. همچنین یک جرثقیل کوچک بوم خشک در لبه گودبرداری با استفاده از نیم بشکه خاک زیرین را کشیده و از گود خارج می کند.

ملکی با اشاره به خرابی جرثقیل خشک بوم در لبه گودال که باعث سقوط ناگهانی جرثقیل شد، گفت: مجری این جرثقیل جوانی 25 ساله با تابعیت افغانستان بود. او از کابین پرتاب شد و در کف حفاری فرود آمد. متاسفانه بر اثر این حادثه اپراتور جان خود را از دست داد که توسط عوامل اورژانس تایید شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: هیچ مشکلی برای سرنشینان و مصدومیت رانندگان وجود نداشت. آتش نشانان نیز پس از انجام ماموریت و ایمن سازی محل به ایستگاه بازگشتند.

سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری و جان باختن یک نفر در زعفرانیه

سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری و جان باختن یک نفر در زعفرانیه

سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری و جان باختن یک نفر در زعفرانیه

بدنه اپراتور جرثقیل بوم خشک
سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری و جان باختن یک نفر در زعفرانیه

محل وقوع حادثه

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ یک تن درپی سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ یک تن درپی سقوط جرثقیل از ارتفاع 30 متری در زعفرانیه"، کلیک کنید.