«مشارکت مردم» مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است

«مشارکت مردم» مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است

یکی از اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمربا با اشاره به تلاش امدادگران در ایام نوروز گفت: مشارکت مردمی می تواند مشکل تصادفات را حل کرده و از تلفات جانی بکاهد.

به گزارش سیمارتیکل، سامیه رفیع وی در نشستی در ستاد ناروجی هلال احمر گفت: هلال احمر استراحتی ندارد و شبانه روز در حال کمک به مردم است. این موضوع زمانی که در ایام نوروز به نقاط مختلف کشور سفر می کنیم به وضوح دیده می شود.

وی افزود: حضور هلال احمر امسال نسبت به سال های گذشته پررنگ تر است و نشان می دهد که مقدمات لازم برای نوروزی امن فراهم شده است.

رفیع ادامه می دهد: بی شک خدمت به مردم بیش از هر فعالیت دیگری ارزش دارد و هلال احمر در این زمینه پیشگام است. کمک به مردم باتجربه سیستان و بلوچستان در سیل اخیر نمونه بارز این خدمت است.

یکی از اعضای شورای عالی جمعیت تاکید کرد: هلال احمر در سیل سیستان و بلوچستان درخشان بوده و در اسرع وقت به داد مردم رسیده است. هلال احمر با تسکین آلام مصدومان تا آخرین لحظه توانسته در خدمت مردم باشد. واضح است که کار هلال احمر از همه لحاظ سخت است و برای پیشبرد مشارکت مردمی را می طلبد. مشارکت مردمی عامل مهمی در کاهش تلفات تصادفات است.

به گزارش جمعیت هلال احمر رافعی، وی در پایان گفت: پیشگیری و آموزش کمک زیادی به کشور می کند و می تواند کشور را از حوادث ایمن کند. در این راستا آگاهی رسانی به افراد کلیدی امری ضروری است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«مشارکت مردم» مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«مشارکت مردم» مولفه مهم برای کاهش تلفات در حوادث است"، کلیک کنید.