مهار آتش سوزی سنگین در فروشگاه لوله و اتصالات در شیراز

مهار آتش سوزی سنگین در فروشگاه لوله و اتصالات در شیراز

سیمارتیکل/فارس رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از مهار شدن آتش سوزی گسترده و سنگین فروشگاه و انبار لوله و اتصالات در مجتمع مسکونی تجاری 7 طبقه در بلوار الزهرا(س) خبر داد.

هادی عیدی پور امشب، 22 خرداد پس از پایان عملیات بیان کرد: این حادثه ساعت 20 سه شنبه، 22 خردادماه رخ داد و به علت سنگین بودن آتش سوزی 10 ایستگاه آتش نشانی در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه های 19، 12، 9، 3، 7، 18، 1 ، 14، 4 و 5 در اطفاء این حریق حضور داشتند، اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه واحدهای اطفایی و امدادی و خودروهای دستگاه تنفسی و دو دستگاه بالابر و نربان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز  تصریح کرد: این حادثه در فروشگاهی به مساحت 300 متر مربع که در طبقه همکف مجتمع 7 طبقه با 80 واحد مسکونی در 2 بلوک مجزا رخ داد.

وی افزود: شعله و دود ناشی از حریق در طبقه همکف با کاربری انبار و فروشگاه لوله و اتصالات به طبقات فوقانی سرایت کرده بود که تیم عملیاتی سریعا در محل حاضر شده و نسبت به خروج ساکنین در طبقات و نجات افراد اقدام کرده و همزمان از سرایت حریق به طبقات فوقانی و فروشگاه پوشاک مجاور جلوگیری و نسبت به اطفاء حریق  اقدام کردند. همچنین تهویه دود به طور کامل انجام و محل ایمن شد.
  
عیدی پور در پایان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

پایان خبر سیمارتیکل 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهار آتش سوزی سنگین در فروشگاه لوله و اتصالات در شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهار آتش سوزی سنگین در فروشگاه لوله و اتصالات در شیراز"، کلیک کنید.