موضوع هک سامانه های قوه قضاییه صحت ندارد

هک قوه قضاییه صحت ندارد

قاضی استان تهران اعلام کرد: ماجرای هک دستگاه قضایی صحت ندارد و تنها یک خبر کور برای تاثیرگذاری بر خبر استرداد اموال بابک زنجانی است.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری سیمارتیکل، یک گروه هکری مدعی شده است که موفق به هک سیستم قوه قضاییه و انتشار اسناد شده است.

به گفته یک مقام قضایی آگاه، بر اساس بررسی اسناد و مدارک منتشر شده تا کنون و اطلاعات به دست آمده، هک شدن قوه قضاییه صحت ندارد و به تمامی دستگاه های این قوه آسیبی وارد نشده است. و به کار خود ادامه دهید.

بر اساس اظهارات این مقام آگاه، اسناد و مدارکی که در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می شود از سامانه های وزارت دادگستری به دست آمده است، شامل برخی از نامه های اداری جعلی و دستکاری شده گذشته است که منتشر شده است. در گذشته برخی رسانه های زرد وجود داشت

وی تاکید کرد: اخبار جعلی و ادعای هک کردن دستگاه قضایی توسط گروهی خاص و رسانه های متخاصم اقدامی کور و عجولانه برای به حاشیه راندن اخبار دیروز مبنی بر استرداد اموال بیت المال در پرونده بابک زنجانی است.

بر اساس این گزارش، اسنادی که تاکنون منتشر شده اغلب تحریف شده و هیچ سند قابل استنادی منتشر نشده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موضوع هک سامانه های قوه قضاییه صحت ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موضوع هک سامانه های قوه قضاییه صحت ندارد"، کلیک کنید.