نگرانی ژاپنی ها از دروازه بان شان برای دیدار با ایران

نگرانی ژاپنی ها از دروازه بان شان برای دیدار با ایران

سیمارتیکل:

امیدهای ژاپن در جام ملت های آسیا به دلیل اتکای هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپن به دروازه بانی بدبین و مستعد خطا که عملکرد خوبی در جام ملت ها نداشته است، مختل شده است. جیون سوزوکی 21 ساله که به نظر می رسد اعتماد به نفس خود را از دست داده است، بزرگترین چالش ژاپن در برخورد با ایران است.

ژاپن هنوز در قطر دروازه خود را بسته نگه نداشته و اشتباهات دروازه بانی کار را برای تیم مدعی دشوار می کند.

سوزوکی که پدرش غنایی-آمریکایی و مادرش ژاپنی است، به دلیل اشتباه خود با توهین های نژادی نیز مواجه شده است. اگر این دروازه بان هم برای رویارویی با ایران صف آرایی کند، دو دروازه بان دیگر کم تجربه هستند.

سرجیو ایچیگو، ستون نویس Nikkan Sport می گوید سوزوکی به یک نگرانی تبدیل شده است. او نوشت: او در تکل زدن توپ از جناحین خیلی خوب نیست. اگر آن چهار بازی را تماشا کنید، موقعیت یابی و تایم اوت او از دروازه و هماهنگی او همگی خاموش است.

سوزوکی برای تیم سن تروییدن بلژیک بازی کرد و تنها با چهار بازی ملی به جام ملت های آسیا راه یافت. دو دروازه بان باقیمانده ژاپن وضعیت خوبی ندارند. دایا مایکاوا کلاه دارد و تایشی براندون نوزاوا هنوز کلاه نپوشیده است.

ژاپن از زمان هدایت موریاسو دروازه بان شماره یک مشخصی نداشته است. او سوزوکی را تنها در دو بازی در این مسابقات به دروازه بان شماره یک خود تبدیل کرد.

ایچیگو اضافه می کند که سوزوکی باید خوب تمرین کند، زیرا در غیر این صورت ژاپن از رقابت خارج خواهد شد.

ایران و ژاپن از ساعت 15 شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگرانی ژاپنی ها از دروازه بان شان برای دیدار با ایران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگرانی ژاپنی ها از دروازه بان شان برای دیدار با ایران"، کلیک کنید.