هشدارهای هلال احمر برای شرایط برفی/ آماده باش امدادگران تا پایان بارش ها

هشدارهای هلال احمر برای شرایط برفی/ آماده باش امدادگران تا پایان بارش ها

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به بارندگی های جاری و قریب الوقوع از کوهنوردان خواست از کوهنوردی در ارتفاعات خودداری کنند.

صادق محمودی در گفت وگو با سیمارتیکل. وی با اشاره به بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور گفت: از کسانی که دارای وسایل نقلیه نامناسب، امکانات زمستانی محدود و تجربه اندک در شرایط زمستانی هستند تقاضا دارم تا دو روز آینده از تردد در جاده های برفی خودداری کنند. خدای نکرده خود و دیگران را به خطر نیندازند.

وی همچنین از کوهنوردانی که قصد صعود به برخی از ارتفاعات کشور را در فصل زمستان دارند خواست در زمان بارش برف از کوهنوردی خودداری کنند. همچنین یکی دو روز بعد از بارش برف به مناطقی که مستعد بارش برف هستند نروید.

محمودی به کوهنوردان توصیه می کند با افراد مجربی که شناخت کافی از مسیر صعود و شرایط ریزش بهمن دارند همراه شوند. وسایل کوهنوردی، کفش مناسب، غذای مناسب و وسایل کوهنوردی مناسب به همراه داشته باشند تا اگر مجبورند مدت طولانی در منطقه بمانند، از شب تا صبح بروند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پایان با اشاره به آمادگی امدادگران و پایگاه های جمعیت هلال احمر گفت: پس از اخطار نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران، سازمان امداد و نجات سازمان امداد و نجات. همچنین تمامی استان های هدف، امدادگران خود را برای آماده سازی اعزام کرده اند و این آمادگی تا پایان بارندگی ادامه خواهد داشت.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدارهای هلال احمر برای شرایط برفی/ آماده باش امدادگران تا پایان بارش ها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدارهای هلال احمر برای شرایط برفی/ آماده باش امدادگران تا پایان بارش ها"، کلیک کنید.