ورودی تشریفات اصفهان به نام آیت الله رییسی نامگذاری شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

ورودی تشریفات اصفهان به نام آیت الله رییسی نامگذاری شد - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، یک صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان صبح یکشنبه برگزار شد، در این جلسه لایحه 2 فوریتی نام گذاری اتوبان ورودی اصفهان به نام شهید آیت الله رییسی بررسی شد و با پیشنهاداتی که داده شد از پل شهید طیاره تا ورودی فرودگاه اصفهان به انضمام تقاطع غیرهمسطحی که به زودی مقابل حصه کلنگ زنی خواهد شد به نام شهید رییسی نام گذاری و این لایحه به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه لایحه 2 فوریتی در خصوص تمدید بسته تشویقی صدور پروانه ساختمانی و پرداخت مطالبات شهرداری توسط مردم بررسی و تصویب شد که تا 28 اسفند تمدید و همه مراجعات را دربربگیرد.

لایحه 2 فوریتی خرید تجهیزات سازمان پسماند بررسی و یک فوریت این لایحه نیز در این جلسه تصویب شد تا در یک هفته بررسی لازم صورت گیرد و هفته آینده در صحن علنی شورا مطرح گردد.

لایحه توافق ملکی واگذاری ملکی در طرح عمرانی خیابان مشتاق دوم نیز در صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی و به تصویب رسید.

آر اف پی پروژه پژوهشی به روز رسانی طرح جامع عملیاتی مدیریت یکپارچه پسماند عادی شهر امروز بررسی شد و به تصویب اعضا رسید.

لایحه مساعدت در صدور گواهی عدم خلاف و پرداخت بدهی های ساختمانی مربوط به یک مرکز خیریه در منطقه 15 بررسی شد و با توضیحات ارایه شده به تصویب اعضا رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورودی تشریفات اصفهان به نام آیت الله رییسی نامگذاری شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورودی تشریفات اصفهان به نام آیت الله رییسی نامگذاری شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.