کاندیداهای انتخاباتی باید قانون، تقوا و اخلاق را رعایت کنند

کاندیداهای انتخاباتی باید قانون، تقوا و اخلاق را رعایت کنند

سیمارتیکل/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید قانون، تقوا و اخلاق را رعایت کنند و از وعده های خلاف و حرف های پوچ و دروغ پرهیز کنند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، 13 بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: با بزرگداشت دهه فجر و برگزاری انتخاباتی باشکوه، در واقع از آرمان های مکتب امام، انقلاب، عاشورا و کربلا دفاع می کنیم و حضور پرشور در انتخابات بیعت با امام و رهبری و شهداست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) ادامه داد: اسلام علوی یعنی اسلام عدل، انصاف، حق، حقیقت، کرامت، اخلاق و معنویت و ملت مسلمان ایران با پرچم اهل بیت همواره در جهت اسلام علوی حرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه رمز تمام موفقیت ها، اخلاص در راه خداست افزود: اساس دین اسلام بر مروت، مردانگی و عقلانیت است. جوانان دقت کنند که خودشان را به دنیا و به افراد بی هویت فضای مجازی نفروشند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عقلانیت و اعتماد به نفس را در بین مردم ایران احیا کرد افزود: سیستم دانشگاهی، شبکه گازرسانی و تعداد صنایع کشور بعد از انقلاب اسلامی متحول شد و پیشرفت های چشمگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پیش از انقلاب پزشکان تایلندی و پاکستانی در کشور بودند اما الان از لحاظ پزشکی در رده اول دنیا قرار داریم. تعداد باسوادان کشور از 47 درصد به 97 درصد رسیده است و اکنون کسی به سواد حداقلی راضی نیست و به دنبال تحصیلات عالی دانشگاهی و حوزوی است.

وی با بیان اینکه مسیولان کشور با تمام همت خود در حال تلاش برای حل مشکلات اقتصادی هستند گفت: مسیولین بایستی در مقابله با فساد، مدیریت منابع ارزی، اولویت بندی در کارها، محیط زیست و آلودگی هوا، مسکن نیازمندان و خودروسازی گام های بلندی بردارند. ما خیلی توان و ظرفیت در کشور داریم که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

امام جمعه اراک با تاکید بر ضرورت گرم کردن فضای انتخابات افزود: انتخابات نمایش قدرت، عزت، وحدت کلمه و تو دهنی به آمریکا و اسراییل و دشمنان و افراد بی هویت وطن فروش است.

وی اضافه کرد: از کاندیداها تقاضا دارم که قانون، تقوا و اخلاق را رعایت کنند و از وعده های خلاف و حرف های پوچ و دروغ پرهیز کنند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه کاندیداها حقوق مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهند گفت: مهم خدمت گذاری صادقانه به مردم است. کاندیداها بایستی هوشیارانه و با اخلاق اسلامی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی ضمن تقدیر از کارکنان وزارت اطلاعات تصریح کرد: اینکه می گوییم رابطه با اسراییل در دنیا قطع شود یعنی سرشاخه های نفوذی اسراییل را در تمام دنیا قطع کنیم و آبروی آنها را در دنیا ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دیگر نباید اجازه دهیم دشمنان در اقداماتی همچون آنچه در کرمان و شاهچراغ و سوریه رخ داد، مردم مظلوم را به شهادت برسانند. این وظیفه مهم وزارت اطلاعات است و وظیفه مردم نیز حمایت از آنهاست.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاندیداهای انتخاباتی باید قانون، تقوا و اخلاق را رعایت کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاندیداهای انتخاباتی باید قانون، تقوا و اخلاق را رعایت کنند"، کلیک کنید.