کشف 95 کیلو شیشه در مرز میرجاوه

کشف 95 کیلو شیشه در مرز میرجاوه

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 95 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در منطقه مرزی شهرستان میرزاوه خبر داد.

به گزارش یسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرلشکر رضا شعاعی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان متعهد هنگ مرزی میرزاوه برای تقویت مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و مرگ اطلاعات گسترده ای را اتخاذ و به کار گرفتند. تجهیزات الکترونیکی و نوری، قاچاقچیان عمدی مواد مخدر مطلع و بلافاصله پوشش نوار مرزی را با آمادگی کامل و تجهیزات برای انتقال محموله مواد مخدر از منطقه مرزی شهرستان میرزاوه به داخل کشور تقویت کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزبانان دلاور این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی اقدام به کمین هدفمند و شناسایی مخفیگاه های مواد مخدر با اجرای طرح کنترل و رصد منطقه کردند.

شجاعی گفت: مرزبانان موفق به پاکسازی منطقه، 95 کیلوگرم و 500 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، یک قبضه سلاح تیغه دار با تیغه خشاب و مقادیر زیادی مهمات جانبی که در میان درختان جاسازی شده بود، شدند.

وی در پایان از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و کمک های مستمر مرزبانان قدردانی کرد و یادآور شد: شناسایی و دستگیری متهمان پرونده از دستور کار ویژه مرزبانی این فرماندهی است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 95 کیلو شیشه در مرز میرجاوه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 95 کیلو شیشه در مرز میرجاوه"، کلیک کنید.