آزمون کتبی استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی روز جمعه برگزار خواهدشد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

آزمون کتبی استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی روز جمعه برگزار خواهدشد - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، حجت‌الاسلام علی اصغر ثنائی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آزمون استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی بالغ بر ۳ هزار نفر ثبت نام کردند که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته ۷۶۰ نفر واجد شرایط شدند.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: آزمون کتبی استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی روز جمعه ۲۳ شهریورماه در دانشگاه باقرالعلوم (ع) قم و نمایندگی و شعب دفتر تبلیغات اسلامی در مشهد، اصفهان و اهواز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ثنائی ادامه داد: در این آزمون بیش از ۲۵۰ داوطلب دارای امتیاز ایثارگری هستند که از سهمیه استفاده خواهند کرد.

وی ابراز کرد: جذب و استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی طی سه مرحله آزمون کتبی، تست هوش و شخصیت و کانون توسعه شایستگی صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی افراد واجد شرایط برای استخدامی و گزینش ۵۶۰ نفر در قم و ۲۰۰ نفر در شعب و نمایندگی اصفهان، مشهد و اهواز آزمون خواهند داد.

حجت الاسلام ثنائی اضافه کرد: ۴۰۰ نفر از افراد واجد شرایط با تحصیلات حوزوی، ۳۶۰ نفر با تحصیلات دانشگاهی و ۱۴۱ نفر به صورت مشترک دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزمون کتبی استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی روز جمعه برگزار خواهدشد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزمون کتبی استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی روز جمعه برگزار خواهدشد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.