آغاز فروش ۳۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه+ قیمت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه ای از عرضه 36 خودروی وارداتی در این سامانه خبر داد و اعلام کرد: متقاضیان می توانند از امروز (سه شنبه 28 تیرماه) تا پایان یکشنبه آینده (تیرماه) برای ثبت نام اقدام کنند. ). 24) و پنج اولویت را از سبد کالای اعلام شده انتخاب کنید.

در این اطلاعیه آمده است: ماده 4 آیین نامه بازار خودروهای سواری (مصوب پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت) از روز سه شنبه مورخ 19/04/1303 لغایت 24:59 به اطلاع کلیه واجدین شرایط می رسد. /04/1403 می توانند ثبت نام کرده و پنج اولویت را از سبد کالای اعلام شده انتخاب کنند.

متقاضیان از روز دوشنبه 18/04/1403 لغایت ساعت 12 روز شنبه مورخ 23/04/1303 صرفاً در شعب بانکهای واجد شرایط اعلام شده در سامانه مذکور افتتاح نمایند. خودروهای وارداتی وکیل دادگستری و مبلغ پنج میلیارد ریال را مسدود کرد.

متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ماه 1300 ثبت نام کرده و در سامانه عرضه خودروهای وارداتی در اولویت قرار گرفتند، اولویت آنها فقط در این عرضه حفظ می شود و در صورت عدم انتخاب اولویت های پنج گانه از سامانه حذف خواهند شد. و در آینده با عرضه‌ها مانند سایر متقاضیان باید بر اساس شرایط اعلام شده کار کنند.

الف- وسایل نقلیه با قیمت ثابت در مبادی ورودی:

جدول شماره 1: محاسبه قیمت نهایی فروش خودروهای وارداتی در نقطه ورودی واحد: واقعی

فروش 36 خودرو وارداتی با سیستم یکپارچه + قیمت آغاز شد

فروش 36 خودرو وارداتی با سیستم یکپارچه + قیمت آغاز شد

تبصره 1- قیمت درج شده در جدول قیمت نهایی در مبادی ورودی به اضافه هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، حق شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، باربری و غیره می باشد. علاوه بر قیمت فوق متذکر می‌شود واردکنندگان می‌توانند با رعایت آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده خودرو، آن را قبول و خودرو را در موعد مقرر تحویل دهند.

ب- خودرو با قیمت مناسب حساب از نظر ورودی:

جدول شماره 2 – قیمت فروش به صورت علی الحساب محاسبه شده است وسایل نقلیه وارد شده در مبادی ورودی واحد: واقعی

فروش 36 خودرو وارداتی با سیستم یکپارچه + قیمت آغاز شد

فروش 36 خودرو وارداتی با سیستم یکپارچه + قیمت آغاز شد

تبصره 2- قیمت فاکتور اعلامی، قیمت ورودی است و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، حق شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و غیره در زمان صدور به قیمت قطعی و مصوب اضافه می شود. فاکتور نهایی. واردکنندگان می توانند پس از تماس اولیه و با قبول 50 درصد قیمت اصلی این کار را انجام دهند حساب برای انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنید.

تبصره 3- قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته می باشد مطابق با آخرین قوانین و مقررات متعاقباً تعیین و در سیستم بارگذاری خواهد شد.

تبصره 4- در صورت عدم واریز هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از برقراری تماس، طرح لغو شده تلقی و متقاضی از اولویت انتخاب خودرو وارداتی منتخب حذف خواهد شد.

تبصره 5- کلیه شرکت های واردکننده باید در خصوص عرضه خودرو و دریافت وجه از مشتریان مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره 6- تخصیص وسیله نقلیه از طریق پروکسی حساب و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه وجود ندارد.

تبصره 7 – اطلاع کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح به موجب ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقیه قانون مبارزه. پول شویی و برنامه ریزی مالیاتی در تعطیلات سرمایه در اختیار مؤسسات مربوطه قرار می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز فروش ۳۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه+ قیمت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز فروش ۳۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه+ قیمت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.