آلودگی هوای تهران به وضعیت قرمز رسید

آلودگی هوای تهران به وضعیت قرمز رسید

سیمارتیکل:

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در روز دوشنبه ۲۴ مردادماه روی عدد ۱۷۳ قرار دارد و برای تمامی گروه های سنی نارنجی یا آلوده است. در این شرایط، افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت های طولانی یا سنگین در فضای باز خودداری کنند و سایر افراد باید فعالیت های طولانی یا سنگین در فضای باز را به حداقل برسانند.

همچنین میانگین این شاخص در 24 ساعت گذشته 113 و وضعیت هوا برای گروه سنی حساس جامعه ناسالم بوده است.

بر اساس داده‌های ایستگاه‌های پایش کیفیت هوای تهران، منطقه بهرش (۷)، آکداسیه و سوهنک ۱، شریف (۲)، گلبرگ (۸) و شهرک چشمه (۲۲) اکنون در وضعیت ارغوانی قرار دارند. . همچنین منطقه ویجی (13)، منطقه پونک (5)، منطقه پتوفیزیک (6) و منطقه میدان فتح (9) در وضعیت قرمز (ناسالم برای همه مردم) و سایر مناطق در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

شهروندان تهرانی از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، 97 روز هوای سالم، 34 روز هوای ناسالم برای گروه های سنی حساس و 2 روز هوای ناسالم برای همه گروه های سنی تنفس کرده اند.

در سال گذشته بر اساس تعداد روزهای شاخص آلودگی، در مجموع 10 روز هوای پاک، 236 روز هوای قابل قبول، 107 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و 12 روز هوای ناسالم برای همه گروه ها ثبت شد. فایل شاخص آلودگی هوای پایتخت.

بر اساس نمودار رنگی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌ها سبز برای «تمیز»، زرد برای «قابل قبول»، نارنجی برای «ناسالم برای گروه‌های حساس»، قرمز برای «ناسالم برای همه سنین»، بنفش برای «افراطی» هستند. “ناسالم” و قهوه ای نشان دهنده شرایط “خطرناک” است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلودگی هوای تهران به وضعیت قرمز رسید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلودگی هوای تهران به وضعیت قرمز رسید"، کلیک کنید.