آمادگی برای مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی / سازمان «محیط زیست» همکاری کند

آمادگی برای مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی / سازمان «محیط زیست» همکاری کند

رییس مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت از آمادگی اجرای آزمایشی طرح مدیریت پسماند بیمارستانی هوشمند خبر داد و گفت: این طرح برای اجرای آزمایشی در سه استان آماده است و از سازمان محیط زیست درخواست داریم. کمک به وزارت بهداشت برای اجرای آن.

دکتر در گفت وگو با سیمارتیکل، وی درباره آخرین وضعیت مدیریت پسماندهای بیمارستانی به روش هوشمند گفت: مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت برنامه های متعددی برای بهره گیری از فناوری های نوین در راستای سلامت محیط دارد. مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی یکی از برنامه های وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به تهیه طرح مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی، گفت: مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت برای اجرای طرح مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی با مشاور انسانی سازمان محیط زیست دیدار کرده است. بررسی طرح مدیریت پسماند بیمارستانی هوشمند مقرر شد در اولین جلسه «کمیته ملی پسماند» در دستور کار قرار گیرد و مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت به تشریح این طرح خواهد پرداخت.

رییس مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه روش ها و دستگاه های اجرایی طرح مدیریت پسماند بیمارستانی هوشمند کاملا آماده است، خاطرنشان کرد: طرح مدیریت پسماند بیمارستانی هوشمند به صورت پایلوت در 3 استان کشور اجرا می شود. . اصفهان، همدان و قزوین. وزارت بهداشت می تواند این طرح را در استان های بیشتری اجرا کند اما با توجه به اینکه می خواهیم روند اجرا را تسریع کنیم و نتایج را تعمیم دهیم، طرح مدیریت پسماند بیمارستانی هوشمند را در 3 استان کشور به صورت پایلوت اجرا می کنیم.

جندقی ادامه داد: وزارت بهداشت خواستار سازماندهی طرح مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی متولی اصلی مدیریت پسماند یعنی سازمان محیط زیست است. لذا از ایشان تقاضا داریم با حضور در وزارت بهداشت با هماهنگی کامل نسبت به اجرای طرح مدیریت پسماند بیمارستانی هوشمند اقدام نمایند.

وی با اشاره به مشکل مدیریت پسماندهای بیمارستانی، افزود: زباله های بیمارستانی عفونی هستند. به همین دلیل آنها را استریل می کنند. این عناصر وارد محیط می شوند و محیط را آلوده می کنند. هدف از اجرای طرح مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی جلوگیری از آلودگی محیط زیست است.

زندقی ادامه می دهد: بحث اقتصاد دایره ای با زباله های بیمارستانی مطرح می شود; اگرچه اکثر زباله های بیمارستانی عفونی هستند، برخی از زباله های بیمارستانی عفونی نیستند. به همین دلیل، آنها می توانند دارایی و سرمایه باشند.

رییس مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت مدیریت پسماندهای بیمارستانی را پرهزینه دانست و گفت: اگر روش های جدید جایگزین روش های فعلی شود، می توانیم هزینه مدیریت پسماند را به صورت هوشمندانه کاهش داده و هزینه کمتری داشته باشیم. احیای محیط زیست.

وی گفت: باز هم تاکید می کنم که طرح مدیریت هوشمند پسماند بیمارستانی به طور کامل آماده شده است. وزارت بهداشت آمادگی دارد این طرح را به صورت پایلوت در 3 استان اجرا کند. اگر نیازی به ارایه طرح به کمیته ملی پسماند نباشد، باید اجازه شروع طرح را داده شود. مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت از سازمان محیط زیست خواست تا وزارت بهداشت را در اجرای این طرح یاری کند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی برای مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی / سازمان «محیط زیست» همکاری کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی برای مدیریت هوشمند پسماندهای بیمارستانی / سازمان «محیط زیست» همکاری کند"، کلیک کنید.