آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین

آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین

سیمارتیکل/اصفهان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همزمان با بازگشت تدریجی زائران اربعین از مرز به داخل کشور، 315 تیم پشتیبانی با هدف خدمات راهنمایی و رانندگی، امداد و نجات، اسکان اضطراری و آب آماده شده است. عرضه ارسال به اصفهان.

منصور شه فروش در گفت وگو با سیمارتیکل، اظهار کرد: آخرین تیم ها متشکل از پلیس راه، راهداری، راهداری، حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و اورژانس، شهرداری ها، آتش نشانی، برق، آب، فاضلاب، مخابرات و خدمات روستایی هستند.

وی ادامه داد: گروه های مذکور برای خدمات رسانی به مسافران در حاشیه جاده ها و پایگاه های امدادی به ویژه در محور غرب، شرق و جنوب استان اصفهان ایجاد شده است. در محور غرب و شرق استان اصفهان به ویژه نایین، خور و بیابانک، تیران و کرون، داران و… این سرویس در حال ارائه است.

این مقام استانداری گفت: بیش از 30 موکب نیز از استان های اصفهان و خودجوش هستند و مردم مشغول ساماندهی زائران و اسکان اضطراری آنان هستند. در این ایام امدادرسانی در مسیر مجتمع خدماتی رفاهی و همچنین مساجد آماده و تجهیز برای خدمت رسانی به زائران هستند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران استان اصفهان روز گذشته (10 شهریور) طی عملیاتی از موکب ها بازدید و امنیت آنها را در جاده غرب استان بررسی کرد. کلیه قوانین ایمنی برای آماده سازی و سرویس موکب ها به والدین ابلاغ می شود.

این شیشه ساز در خصوص پیش بینی افزایش ترافیک جاده ای و بارش ناگهانی باران یادآور شد: امروز تا یکشنبه (دوم تا چهارم شهریور) در مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت. کسانی که در این محور تردد می کنند به توصیه ها و هشدارهای ایمنی پلیس راه برای جلوگیری از تصادفات و تصادفات جاده ای توجه کنند. تیم های عملیاتی پلیس راه نیز به صورت ویژه در حال تقویت امکانات هستند.

وی افزود: برای خدمات رسانی و حمایت از طرح زیارت اربعین امسال 270 تیم امدادی و پشتیبانی اعزام و با موکب های اعزامی از استان اصفهان به مرز مهران، چجابا و شلمچه در عتبات عالیه مستقر شده اند. این 270 تیم شامل آمبولانس با پزشک و پرستار، خدمات برق و آب، دیزل ژنراتور، تانکر آب، اتوبوس، ماشین آتش نشانی، جرثقیل آمبولانس، تاسیسات و خدمات شهری و سیستم های بهداشت محیطی است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین"، کلیک کنید.