آموزش رایگان ویو جی اس

با آموزش رایگان ویو جی اس، می‌توانید به راحتی اصول و مبانی این فریمورک جاوااسکریپت را یاد بگیرید و به توسعه وب‌سایت‌هایی که از رابط کاربری پویا و جذابی برخوردارند، مسلط شوید. ویو جی اس یک ابزار قدرتمند برای ساخت رابط‌های کاربری تعاملی و مدرن است که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از کدنویسی جاوااسکریپت، تجربه کاربری بهتری ارائه دهید.

مجتمع فنی تهران نیز دوره‌های آموزش جاوا اسکریپت برگزار می‌کند که شامل مباحث اساسی و پیشرفته این زبان برنامه‌نویسی است. در این دوره‌ها، شما می‌توانید با مفاهیم پیچیده تر و کاربردهای وسیع‌تر جاوااسکریپت آشنا شوید و مهارت‌های لازم برای طراحی و توسعه وب‌سایت‌های پیشرفته را به دست آورید. با شرکت در این دوره‌ها، می‌توانید به عنوان یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای، به بازار کار معرفی شوید و پروژه‌های مختلفی را به بهترین شکل پیاده‌سازی کنید.

آموزش رایگان ویو جی اس

Vue js چیست؟

تک صفحه بودن یک وب سایت باعث میشود که برای درخواست های کاربران در یک وب سایت ، نیاز به ریفرش نباشد یعنی کاربر وقتی از سایت شما استفاده میکنند این احساس را داشته باشد که یک اپلیکیشن دسکتاپ نصب کرده است یا یک برنامه رو موبایل خود اجرا کرده است .

نحوه کارکرد فریمورک Vue

کاربرد Vue js

2- Vue یک فریمورک سبک با کارکردهایی است که فریمورک‌های بسیار سنگین‌تر ارائه می‌کنند.

3- یکی از دلایل اصلی استفاده از یک فریمورک آن است که ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا فرایند توسعه را با سرعت و سهولت بیشتری انجام دهید. برای نمونه یک وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده روی ناوبری برنامه‌نویسی‌شده، لی‌آوت سفارشی و ساختارهایی تکیه دارد که به صورت درجا قابل تغییر هستند. فریمورک‌های فرانت‌اند این چالش را تا حدود زیادی حل کرده‌اند و Vue نیز از این قاعده مستثنا نیست.

4- Vue بسیار سبک و کار با آن نیز آسان است، می‌توانید در طی چند ساعت یا روز پروتوتایپ مورد نظر خود را طراحی کنید بنابراین زمان کمتری صرف خواهید کرد.

5- توسعه‌دهندگان وب‌اپلیکیشن‌ها غالباً می‌خواهند کاری کنند که محصولاتشان به صورت یک اپلیکیشن موبایل نیز قابل دسترسی باشد. به طور سنتی آن‌ها این کار را با استخدام توسعه‌دهندگان بیشتر برای ساخت اپلیکیشن‌های اندروید و iOS انجام می‌دهند.

آموزش رایگان ویو جی اس

کتابخانه‌های محبوب Vue js

1- Element UI: ابزاری برای توسعه UI اپلیکیشن‌ های تحت وب و دسکتاپ است. اگر تمایل به ساخت اپلیکیشن های دسکتاپ با استفاده از فریم‌ورک Electron دارید، این کتابخانه را به شما توصیه می‌کنیم.

2– I : Viewین کتابخانه ابزاری برای توسعه UI ویجت‌ ها و کامپوننت ها است. با استفاده از این کتابخانه می‌توانید کدهایی تمیز و قابل نگهداری داشته باشید.

4- Mint UI : مینت یک کتابخانه رابط کاربری موبایل با کامپوننت‌ های Css و Js است. اگرچه این کتابخانه در کشور چین ساخته شده اما ترجمه انگلیسی مستندات آن نیز موجود است. سادگی و حجم بسیار کم این کتابخانه (حدودا 30kb) از علت‌ های محبوبیت آن است.

دانلود دروس آموزشی

  • برای دانلود دروس کافی ست دکمه Alt را نگه دارید و روی هر درس کلیک کنید. یا اینکه فقط روی آن کلیک کنید و بعد از باز شدن درس علامت سه نقطه پایین سمت راست را بزنید و گزینه Save as را انتخاب نمایید.
  • هر درسی کار نکرد حتما در بخش نظرات اعلام کنید تا مشکل سریعا رفع شود

از پیج

درس 1

درس 2

درس 3

درس 4

درس 5

درس 6

درس 7

درس 8 (آخرین)

آموزش رایگان ویو جی اس

سوالات متدوال

1- نقطه ضعف Vue js چیست؟

Vue فاقد پشتیبانی سازمانی است در حالی که دو فریمورک بزرگ دیگر از این پشتیبانی سازمانی برخوردار هستند. همچنان که پیش‌تر اشاره کردیم، هیچ اپلیکیشن مشهوری وجود ندارد که با استفاده از Vue نوشته شده باشد و بتوان به آن استناد کرد. در واقع مهم‌ترین نقیصه Vue عدم وجود پشتیبانی سازمانی است.

2- برای یادگیری Vue jsچه پیش نیازهایی لازم است؟

3- آینده شغلی Vue jsبه چه صورتی است؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش رایگان ویو جی اس" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش رایگان ویو جی اس"، کلیک کنید.