اختلافات شخصی بوی خون گرفت!

اختلافات شخصی بوی خون گرفت!

سیمارتیکل:

سردار علی ولی پور گودرجی، رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط خردادماه امسال کارکنان امنیتی یکی از بیمارستان های تهران طی تماس تلفنی از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت اورژانس خبر دادند. مرکز فوریت های پلیسی 110.

وی همچنین افزود: تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد که به محض اعلام این خبر، تیمی از زبده ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در سردخانه بیمارستان با جسد جوانی حدودا 20 ساله مواجه شدند. پیرمرد با چاقو کشته شد. در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول در جریان درگیری در منطقه ای در شرق تهران قربانی جنایت شده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این گروه جنایی دیری نکشید که به محل مورد نظر مراجعه کردند و با تحقیقات میدانی متوجه شدند مقتول با 2 نفر از بستگان درجه یک خود درگیر شده است. به دلیل اختلاف شخصی و در جریان این درگیری با ضربات چاقو کشته شد.

این افسر پلیس گفت: به این ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ابتدا 2 نفر را دستگیر و سپس با اطلاعاتی در رابطه با این جنایت به تحقیقات ادامه دادند. همچنین در بازجویی مقدماتی یکی از متهمان به قتل اعتراف کرد.

گروهبان کارآگاه ولی پور گودرجی گفت: با صدور دستور قانونی از سوی مقامات قضایی، متهمان برای رفع معمای پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و اجساد مالباختگان از محل خارج شد. پزشکی قانونی برای بررسی دقیق تر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختلافات شخصی بوی خون گرفت!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختلافات شخصی بوی خون گرفت!"، کلیک کنید.