استقلال خرمن را نیمه اول جمع کرد/خروج موقت از بحران با برد هوادار – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل ، در ادامه هفته هفتم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال از ساعت 20 امروز شنبه در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف تیم هواداران می رود و این بازی به پایان می رسد. پیروزی 2-1 آبی ها. رافائل سیلوا (17) و مهرداد محمدی (45) برای استقلال و مهدی گودرجی (90+3 – پنالتی) برای هوادار گلزنی کردند.

انشا آزادی:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلا، محمدحسین مرادمند، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، گیل کاکوتا (79- آرش رضاوند)، دیدیه آندونگ، جلال الدین مشاریپوف، مهرداد محمدی (87- علیرضا کوشکی) و محمد کوشکی (87) اسلامی)

انشا طرفداران:

محمدحسین اکبر منادی، محمد عرفان معصومی، صائب محبی، میثم تحیداست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی (83 – سید محمدمهدی طباطبایی)، حسین مهربان (58 – محمد دیندار)، میلاد خدایی (46 – محمدحسین زواری)، داریوش شجاعیان. (46 – محمد ستاری)، پمان رنجبری (83 – ادریس رحمانی) و مهدی گودرجی.

رضاییان دوباره شروع کرد!

رامین رضاییان که یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس بود و یک پنالتی را به ثمر رساند که منجر به شکست شد، این دیدار را آغاز کرد تا بازی را زودتر از موعد آغاز کند و دروازه هواداران را باز کند. اما این گل در دقیقه سوم به دلیل موقعیت آفساید او مردود اعلام شد. با این حال استقلال به بازی تهاجمی خود ادامه داد و بهترین تیم زمین بود.

سیلوا بالاخره خودش را نشان داد

اگرچه استقلال تیم بهتری را در زمین داشت و حمله را روی دروازه حریف آغاز کرد، اما در دقیقه 17 ارسال ماشاریپوف با ضربه سر رافائل نقره ای همراه شد و انتقادات زیادی را به خاطر عملکرد این بازیکن در این فصل به همراه داشت. ، با زدن گل های باز باعث شادی اردوی این تیم شد.

برد استقلال مقابل هواداران در نیمه اول/ پاسخ سیلوا به انتقادات

تیم رحمتی بی جان و ضعیف است

شاگردان سیدمهدی رحمتی پس از گلزنی سعی کردند به سمت دروازه استقلال حمله کنند اما جسارت نداشتند. اما در یکی دو صحنه سید حسین حسینی در آستانه باز شدن دروازه قرار گرفت اما موفق به گلزنی نشدند.

آزادی روان تر و خطرناک تر از همیشه

استقلالی ها که بعد از شکست مقابل پرسپولیس و السعد شرایط روحی خوبی نداشتند و تغییر سرمربی روی تفکر آنها هم تاثیر گذاشت، در این دیدار با آرامش و تمرکز بیشتری بازی کردند و موقعیت های خطرناکی را در دروازه ایجاد کردند. هوادارانی که در نیمه اول می توانستند چندین گل به ثمر برسانند، اگر درخشش اکبر به عنوان دروازه بان نبود.

حسینی ناجی استقلال شد

در دقیقه 43 حسین مهربان مهاجم باکتا پس از فرار از تله آفساید مدافعان استقلال چند متری به تنهایی جلو رفت تا وارد محوطه جریمه استقلال شود اما با سید حسین حسینی تک به تک شد. دروازه بان آبی پوش که قادر به پاس دادن به او نبود، توپ را به زیبایی در مقابل او قرار داد تا دروازه را از دست هواداران بگیرد.

با آرزوی موفقیت برای تیم رحمتی

با ورود به وقت اضافه در نیمه اول، خط دفاعی هواداران مرتکب خطای مهلکی شد و پاسی که به دروازه بان ارسال کرد اشتباه کرد تا مهرداد محمدی توپ را وارد دروازه کرد و گل دوم را به ثمر رساند. تیم آبی پوش

استقلال در نیمه اول با غلبه بر هواداران از یک بحران موقت، ثواب را درو کرد

سقوط استقلال در نیمه دوم

آبی پوشان که در نیمه اول حریف را به پایان رساند و خونسردی لازم را برای ادامه بازی با دو گل پیدا کرد، در نیمه دوم آن طراوت و طراوت نیمه اول را نداشت و اگرچه شروع به حمله به دروازه حریف کرد. . ، آنها نمی توانند فرصت خطرناکی ایجاد کنند

هوادار حال خوبی نداشت

گل استقلال در نیمه دوم نتوانست موقعیت خطرناکی برای شاگردان سید مهدی رحمتی ایجاد کند که با سه امتیاز بدون برد و عدم نمایش قدرتمند در دیدارهای گذشته در انتهای جدول قرار دارند. شاگردان خوش خلق رحمتی با این شکست همچنان در انتهای جدول باقی می مانند.

پنالتی هوادار در دقیقه 90

پاس گل استقلال با خروج حسینی و فرود هوادار روی مهاجم همراه شد تا مهدوی داور مسابقه برای تصمیم گیری نهایی در صحنه به کنار زمین رفت و صحنه را بررسی کرد و رای داد. مهدی گودرجی با تبدیل این ضربه به گل در دقیقه سوم وقت اضافه پنالتی، نتیجه را کم کرد.

آزادی در صلح آمد

آبی های تهرانی که با دو شکست مقابل پرسپولیس و السعد وارد چالش و بحران شده بودند، در این دیدار با پیروزی به آرامش رسیدند و با 8 امتیاز موقتا به رده ششم صعود کردند تا به دیدار معوقه امیدوار باشند. و سه امتیاز از آن در گروه مدعیان کسب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال خرمن را نیمه اول جمع کرد/خروج موقت از بحران با برد هوادار – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال خرمن را نیمه اول جمع کرد/خروج موقت از بحران با برد هوادار – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.