اسراییل منطقه را به نمایشگاه کاملی از انواع جنایت‌های جنگی تبدیل کرده است

اسراییل منطقه را به نمایشگاه کاملی از انواع جنایت‌های جنگی تبدیل کرده است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جنایت اسرائیل بزرگترین جنایت علیه بشریت است.

به گزارش سیمارتیکل، پیرحسین کولیوند در یک برنامه تلویزیونی گفت: کنگره دفاع از غزه به همت جمعیت هلال احمر کشورمان با حمله رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شد. در این کنگره 90 مورد نقض حقوق بشر علیه مردم غزه شناسایی شد و 86 کشور این نامه را امضا کردند. ما موضوع را به مقامات بین المللی گزارش کرده ایم. همچنین ما اسناد زیادی از این حمله جمع آوری کردیم، وکلای این پرونده از ما تشکر کردند.

وی با اشاره به حمله به لبنان افزود: متاسفانه شاهد هستیم که اسرائیل منطقه را به نمایشگاه کامل انواع جنایات جنگی تبدیل کرده است. در حمله این پیجرها در لبنان سه هزار نفر مجروح شدند. اگر این مشکل در هر کشور دیگری اتفاق افتاده باشد؛ این قطعاً یک مسئله حیاتی بود.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: ما باید بر اساس وظیفه انسانی و اعتقادات دینی خود به این کشورها کمک کنیم، از صلیب سرخ می خواهیم که از همه امکانات خود برای کمک به آوارگان و آسیب دیدگان استفاده کند.

کولیوند گفت: جنایات اسرائیل سنگین ترین جنایتی است که بشریت به خود دیده است و این افراد با استفاده از وسایل روزمره مانند این پیجرها جان مردم را می گیرند و این جنایات واقعا بی سابقه است.

وی خاطرنشان کرد که ما از جامعه جهانی خواسته ایم که این حمله را محکوم کرده و در صحنه حضور پیدا کند. وی افزود: در حال جمع آوری اسناد درباره حملات اسرائیل به لبنان هستیم تا بتوانیم این موضوعات را در مجامع بین المللی پیگیری کنیم و با عاملان آن برخورد کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کاهش درد یکی از وظایف ماست. وی ادامه داد: زمانی که برای کمک به لبنان اعلام آمادگی کردیم، حدود 200 پزشک متخصص و چشم پزشک ظرف دو ساعت به ما اطلاع دادند که می توانند این مجروحان را مداوا کنند. همچنین وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و غیره در مورد آمادگی های خود با ما تماس گرفتند.

ادامه داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسراییل منطقه را به نمایشگاه کاملی از انواع جنایت‌های جنگی تبدیل کرده است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسراییل منطقه را به نمایشگاه کاملی از انواع جنایت‌های جنگی تبدیل کرده است"، کلیک کنید.