اصرار بایرن مونیخ برای جذب ژاوی

اصرار بایرن مونیخ برای جذب ژاوی

سیمارتیکل:

بایرن مونیخ باید پس از یک فصل بدون جام، خود را احیا کند تا اتفاقات 2023-2024 را فراموش کند. یک فصل بسیار ضعیف بدون جام برای اولین بار از فصل 2011-2012. فصلی که در آن لورکوزن به سلطه یازده ساله بایرن پایان داد.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن اخیرا گفت:

این بایرن نیست که من می شناختم و قطعا تغییر خواهد کرد.

کار او از روی نیمکت شروع شد. پس از یک پروسه طولانی که در آن تلاش کردند توماس توخل را متقاعد کنند که بماند، وینسنت کمپانی تا سال 2027 سرمربی جدید بایرن مونیخ خواهد بود.

پس از انتخاب سرمربی جدید، اکنون زمان بازسازی تیم است. ایبرل که به همراه کریستف فروند مشغول طراحی بایرن جدید است، گفت:

ما در مورد بازیکنان مورد نظر خود صحبت کرده ایم و در برنامه های تابستانی تیم قدم هایی برداشته ایم. این فرآیند از آنچه فکر می کنید پیشرفته تر است. ما به ستاره ها و همچنین استعدادهای جوان و گرسنه نیاز داریم.»

در این برنامه اولین هدف بزرگ بایرن ژاوی سیمونز است. به گزارش “بیلد”، بازیکن 21 ساله هلندی که این فصل به صورت قرضی از پاری سن ژرمن برای لایپزیگ بازی کرده است، در لیست باواریایی ها قرار دارد. ژاوی که تا سال 2027 با پاریسی ها قرارداد دارد، گفته می شود که تمایلی به بازگشت ندارد و با توجه به سابقه ایبارل در لایپزیگ و این واقعیت که او خودش ژاوی را به باشگاه جذب کرد، بایرن اکنون امیدوار است بتواند مهاجم سابق لاماسیا را جذب کند. بنابراین، بارسا یک رقیب است، اما مشکلات مالی این باشگاه اجازه مانور زیادی را نمی دهد.

منبع: خبرگزاری فوتبال ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اصرار بایرن مونیخ برای جذب ژاوی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اصرار بایرن مونیخ برای جذب ژاوی"، کلیک کنید.