انتقاد پیشکسوت کشتی از عدم حضور ملی پوشان در دهکده ؛ نمی دانم چرا کسی جواب دبیر را نمی دهد

این پیشکسوت کشتی از عدم حضور شهروندان در روستا انتقاد کرد. نمیدونم چرا کسی جواب معلم رو نمیده

پیشکسوت کشتی آزاد از تصمیم فدراسیون برای عدم حضور اعضای تیم ملی کشتی در دهکده المپیک انتقاد کرد.

محمدحسین محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سیمارتیکل درباره وضعیت تیم کشتی آزاد در آستانه المپیک پاریس گفت: کار بچه ها در المپیک سخت است. باید ببینیم آنها این بار چگونه بوده اند و در بزرگترین رویداد ورزشی جهان که هر 4 سال یکبار برگزار می شود، چگونه عمل می کنند. فکر می کنم 2 تا 3 مدال کسب کنند.

به غیر از وزنه های 86 و 120 کار با بقیه وزنه ها سخت است

وی افزود: از 6 وزن آزاد در 5 وزن موفق به کسب سهمیه شدیم. مطمئنم در 86 و 120 کیلوگرم مدال خواهیم گرفت اما بقیه اوزان سخت است. حریفان سنگین وزن ما تقریباً پیر هستند و دوران بازنشستگی خود را پشت سر گذاشته اند، اما اوزان پایین اینطور نیستند. اگرچه روسیه حریف معروف دیگری ندارد، اما حریفان بزرگ دیگری نیز وجود دارند. بازی یزدانی و قاسم پور قبل از المپیک برگزار نشد چون خیلی به درد یزدانی نمی خورد وگرنه قاسم پور چیزی از یزدانی کم ندارد. اما یزدانی هم خیلی زحمت کشید. خدا به همه آنها مدال بدهد.

معلم با همه کار زیادی دارد

محبی در خصوص اقدام علیرضا دویر در خصوص محل استقرار تیم ملی کشتی فرنگی در خارج از دهکده المپیک گفت: نیت دیویر خوب نیست. اینکه با همه کشتی گیران، پیشکسوتان و پیشکسوتان ائتلاف دارد نشان می دهد که نیت او خیر نیست. می گویم به خاطر زحمات بچه ها خدا نکنه مدال بیاورند. همه رؤسای هیئت های استانی را عوض کرد و همه بزرگان و بزرگان را کنار گذاشت.

چرا کسی جواب معلم را نمی دهد؟

این پیشکسوت کشتی خاطرنشان کرد: او باید برای جوانان ما الگو باشد اما فقط به فکر خودش است، نمی دانم چرا هیچکس جرات ندارد علیه دبیر صحبت کند و جواب برخی از حرف های او را بدهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقاد پیشکسوت کشتی از عدم حضور ملی پوشان در دهکده ؛ نمی دانم چرا کسی جواب دبیر را نمی دهد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقاد پیشکسوت کشتی از عدم حضور ملی پوشان در دهکده ؛ نمی دانم چرا کسی جواب دبیر را نمی دهد"، کلیک کنید.