انهدام باند سرقت از خانه‌ها در غرب تهران

انهدام باند سرقت از خانه‌ها در غرب تهران

فرماندهی کلانتری دوم پلیس مقاومت تهران بزرگ از انهدام باند 5 نفره سارقان خانه در غرب تهران خبر داد.

به گزارش سیمارتیکل، سرهنگ محمد افشار در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت شکایت مالباخته به کلانتری مبنی بر وقوع سرقت منزل، موضوع جهت رسیدگی به این پرونده در اختیار ماموران کلانتری 140 باغ فیض قرار گرفت. و در مرحله اول تحقیقات از مالباخته مطلع شدند که سارقان با نفوذ به در ورودی و سرقت چندین لاستیک خودرو و ابزارآلات خودرو از انبار این واحد اقدام کردند. فرارکردن

وی افزود: با بررسی های محلی و بررسی دوربین در محدوده جغرافیایی جنایت، مشخص شد اعضای یک باند پنج نفره این سرقت را انجام داده اند. در ادامه ماموران موفق به شناسایی مشخصات خودروهایی شدند که سارقان به محل سرقت رسیدند. پس از این در نهایت ماموران با تطبیق با پرونده های مشابه توانستند مشخصات و هویت متهمان را شناسایی کنند.

فرمانده کلانتری دوم پلیس مقاومت تهران بزرگ افزود: در گام بعدی با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری باغ فیض عملیات گسترده میدانی و پلیسی را آغاز و موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند. در این راستا بلافاصله با مقامات قضایی هماهنگی و مجوز عملیات اخذ و در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر از اعضای این باند دستگیر و تحویل کلانتری شدند.

این افسر با بیان اینکه مخفیگاه متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه برش سرامیک، سه جعبه ابزار، چهار دوربین مداربسته، چهار رینگ و لاستیک و تجهیزات کامل سرقت کشف کردند. و ثبت شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده در مقر پلیس آگاهی گفت: متهم در بازجویی به ده ها فقره سرقت از منازل مردم غرب تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد با پرونده های کامل برای ادامه روند تحقیقات کیفری روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند سرقت از خانه‌ها در غرب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند سرقت از خانه‌ها در غرب تهران"، کلیک کنید.