ایمن سازی ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر به سرعت در حال انجام است

ایمن سازی ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر به سرعت در حال انجام است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره حادثه خیابان ولیعصر پس از ترکیدگی لوله در جاده برزیل گفت: ترکیدگی لوله آب در جاده برزیل باعث ریزش آب و ریزش خاکریز در خیابان ولیعصر در منطقه توانیر شد. پل بر اثر سقوط قبل از تقاطع جاده ولیاسر در منطقه جنوب – شمال به شهادت رسید.

به گزارش سیمارتیکل، علی نصیری در این باره گفت: امروز جمعه 14 مرداد 1403 لوله اصلی آب که وظیفه انتقال آب از مخزن به مخزن در خیابان های برزیل را بر عهده داشت به میدان واناک نرسید و این لوله ترکید. لوله اصلی آب آشامیدنی در منطقه وجود نداشت. پس از شکسته شدن لوله، آب وارد جاده ولیاسر شد و باعث ایجاد چاله و چاله شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در حال حاضر با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی آب تخلیه شده است. همچنین آب سطحی جاده به طور کامل تخلیه شده و چاله در حال تعمیر و مدیریت فنی و کارآمد است.

وی ادامه داد: در پی این حادثه هماهنگی های لازم با شرکت گاز برای قطع گاز منطقه برای ایمن سازی انجام شده و در حال حاضر منطقه در حال خاکبرداری، ایمن سازی و بازسازی است که خوشبختانه عوامل شهرداری و امداد و نجات و خدمات حضور به موقع نیروها از وقوع حادثه ای مشابه حادثه خیابان شهران جلوگیری کرد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران گفت: یگان سیار پشتیبانی عملیات و معاونت پیشگیری و کاهش خطر و آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، نیروهای یگان HSE منطقه ای و سازمان مدیریت بحران استان تهران از صبح در صحنه حضور دارند. .

بر اساس اعلام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نصیری با بیان اینکه امیدواریم تا فردا وضعیت منطقه به حالت عادی بازگردد، گفت: تمام تلاش مسئولان ایمن سازی و تثبیت این معبر و بازگشایی آن است. فردا

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایمن سازی ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر به سرعت در حال انجام است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایمن سازی ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر به سرعت در حال انجام است"، کلیک کنید.