بارش برف در سمنان/ انسداد محور سمنان_فیروزکوه

بارش برف در سمنان/ انسداد محور سمنان_فیروزکوه

سیمارتیکل:

طاهریان روز جمعه 13 بهمن با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: گردنه آهوان در محور سمنان به دامگان از صبح امروز به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است.

وی با بیان اینکه شب گذشته و امروز شاهد بارش برف خوبی در نیمه غربی استان بودیم، افزود: اکثر راه های ارتباطی استان باز است و از صبح امروز تنها گردنه آهوان در محور سمنان دامغان بسته است و بارش برف شدید است. “

طاهریان افزود: پلیس راه استان از صبح امروز محدودیت ترافیکی در این محور اعمال کرده است. با این حال عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی محور هستند.

وی از تلاش سازمان راهداری برای بازگشایی این مانع ارتباطی پرترافیک در جاده تهران – مشهد خبر داد و گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان اعم از راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و …

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان همچنین به انسداد محور فیروزکوه سمنان اشاره کرد و افزود: این محور در استان تهران نیز به دلیل بارش برف مسدود است. همکاران ما در استان تهران نیز در تلاش برای راه اندازی مجدد این محور هستند.

وی با اشاره به شدت بارندگی از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت سفر حتما زنجیر چرخ و وسایل زمستانی لازم را به همراه داشته باشند.

مانع محور سمنان دامغان

همچنین سرهنگ رییس پلیس راه استان سمنان از محدودیت ترافیکی در برخی جاده های استان خبر داد.

وی اعلام کرد: به دلیل برف و لغزندگی جاده ها مسیر سمنان به دامغان و بالعکس در گردنه آهوان و سمنان به محدوده فیروزکوه مسدود است.

انسداد محور توسکستان و هشدار پلیس به مسافران شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود همچنین اعلام کرد: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی و مشاهدات پلیس راه، تردد در جاده توسکستان به دلیل بارش شدید برف ممنوع است و تردد در جاده خوش ایلک فقط زنجیروار باشد.

سرهنگ علیرضا شاینی از مردم خواست با رعایت امنیت و پرهیز از ترددهای غیر ضروری با پلیس همکاری کنند.

از شب گذشته بارش برف و باران در استان آغاز شده است، بنابراین شهرستان سمنان و منطقه مرزی کویر نیز شاهد اولین بارش برف زمستانی بود. شدت بارندگی در مناطق شمالی و تپه ماهوری استان افزایش یافته است.

گردنه آهوان در استان سمنان به طور موقت بازگشایی شد

روابط عمومی استانداری سمنان اعلام کرد: با تلاش مدیریت و فرماندهی میدانی استاندار سمنان هاشمی و کلیه کارگران و عوامل زحمتکش راهداری و حمل ونقل جاده ای، پلیس راه، هلال احمر و غیره، تمامی محدودیت ها در گردنه آهوان (محور سمنان – سمنان) اعمال شد. دامغان) ثابت شده و همچنان در این محور است.خودرو در حال حرکت است

روابط عمومی استانداری سمنان از هموطنان خواست: با توجه به بارش برف در بیشتر نقاط استان تا حد امکان از سفرهای غیرضروری به خارج از شهر خودداری کنند.

این گزارش می افزاید: پس از ریزش بهمن، رگبار شدید برف و محدودیت های ترافیکی در گردنه آهوان، جلسه ای در ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار سمنان و با حضور مدیران کل مدیریت بحران، هلال احمر، راهداری برگزار شد. پلیس و بزرگراه آهوان.

آهوان رییس پلیس راه استان سمنان نیز از بازگشایی موقت گردنه خبر داد.

سرهنگ موسی زاغیری گفت: بازگشایی موقت گردنه آهوان در محور سمنان – دامغان با تلاش پلیس راه، اداره راه و سایر دستگاه های امدادی انجام شد. سوادشی که مایل به سفر به این استان هستند، باید با همراه داشتن زنجیر چرخ و ملزومات سفر، از سرعت مطمینه پیروی کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش برف در سمنان/ انسداد محور سمنان_فیروزکوه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش برف در سمنان/ انسداد محور سمنان_فیروزکوه"، کلیک کنید.