بازداشت سارقانی که خودروی خود را در محل سرقت جا گذاشتند

بازداشت سارقانی که خودروی خود را در محل سرقت جا گذاشتند

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که خودروهای خود را در محل سرقت رها کرده و پیاده متواری شده بودند، خبر داد.

سرهنگ امین الله بیرانوند در گفت و گو با سیمارتیکل این پلیس با اشاره به حادثه اخیر گفت: مدتی قبل در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، وقوع یک فقره سرقت ناموفق از منزلی به پلیس گزارش شد که در پی آن ماموران در محل حاضر شدند. و موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بررسی ها نشان می داد چند نفر برای سرقت وارد منزلی شده اند که همسایگان این واحد متوجه حضور سارقان شده و با پلیس تماس گرفتند. به همین دلیل سارقان پس از اینکه متوجه لو رفتنشان شدند به سرعت از محل متواری شدند.

بیرانوند گفت: همکارانم در محل فرض را بر این گذاشتند که سارقان با خودروی خود فرصتی برای فرار ندارند به همین دلیل پلاک تمامی خودروهای موجود در آن لاین را بررسی کردند و متوجه پلاک یک دستگاه پژو 207 شدند. متعلق به یک وسیله نقلیه Fidelity که عمداً در وسیله نقلیه دیگری نصب شده است به همین دلیل در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که پلاک اصلی این خودرو متعلق به سارق منزل بوده است.

وی همچنین گفت: صاحب خودرو به سرعت شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی دو همدست خود را فاش کرد و به سرقت از 15 منزل اعتراف کرد. دو همدست دیگر سارق نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر و در بازجویی به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در بازرسی از منزل این سارقان چندین اموال مسروقه شامل سکه طلا، ساعت مچی و … و تعدادی کلاه، دستکش و اموال منهدم شده که برای ارتکاب از آنها استفاده شده است. سرقت، کشف و ضبط شد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت سارقانی که خودروی خود را در محل سرقت جا گذاشتند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت سارقانی که خودروی خود را در محل سرقت جا گذاشتند"، کلیک کنید.