بازداشت ۲ عامل ایجاد درگیری و نزاع در یافت آباد

بازداشت ۲ عامل ایجاد درگیری و نزاع در یافت آباد

معاون اجتماعی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو نفر در ارتباط با درگیری در منطقه یافت آباد خبر داد.

به گزارش سیمارتیکل، سرهنگ اکبر موسوی در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران چندی پیش با دریافت خبری مبنی بر درگیری دو اراذل و اوباش در منطقه یافت آباد تهران وارد عمل شدند. آن را موضوع

وی با بیان اینکه دو مرد قبل از رسیدن ماموران به محل متواری شده بودند، گفت: در این راستا شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت و در نهایت ماموران با احراز مشخصات و هویت این افراد، هر دو متهم را به همراه داشتند. تحت کنترل

مسامی با اشاره به هماهنگی با مراجع قضایی برای دستگیری متهم گفت: ماموران با هماهنگی به مخفیگاه متهم در منطقه یافت آباد تهران رفتند و هر دو متهم را در مکان های مخفی خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. . دو متهم با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی بازجویی شدند و در همان تحقیقات مقدماتی به جرم نزاع قدرت اعتراف کردند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی تهران در نهایت از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه رسیدگی به جنایت روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت ۲ عامل ایجاد درگیری و نزاع در یافت آباد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت ۲ عامل ایجاد درگیری و نزاع در یافت آباد"، کلیک کنید.